Skip to main content
Beantwoord

Toestel Samsung Galaxy A56 Pink niet op voorraad

• May 15, 2025
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Galaxy A56 pink  besteld op 24 april.

3x mail verder met dezelfde opmerking: niet op voorraad, maar geen verwachting.

Bij het bestellen zou deze de volgende dag geleverd worden (was op voorraad)...nu meer dan 3 weken verder.

Deze besteld in combinatie met de gratis earbuds; anders allang geannuleerd.

Kan iemand duidelijkheid geven over een datum?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Hoog11, als je een nieuw toestel hebt besteld kan ik me voorstellen dat je die vraag wilt hebben. Daar heb ik geen andere informatie over dan je al zo te zien al weet. We wachten op een nieuwe levering van het toestel en daarna zullen bestellingen met dat toestel geleverd kunnen worden.

Als jouw toestel geleverd zal worden krijg je daar een bericht over, en de status in Mijn Bestelling wordt dan bijgewerkt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Topper
  • May 15, 2025

KPN nog maar eens gebeld.

Kwamen nu met een datum, leverbaar vanaf 23 mei.

Dat had ik zelf ook al op de site gezien, maar tot nu toe elke keer 1 dag voor de verwachting aangepast naar een week verder.

We wachten het maar weer af.

Geen fijne service.

#tenieuwsgierig#

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Hoog11, als je een nieuw toestel hebt besteld kan ik me voorstellen dat je die vraag wilt hebben. Daar heb ik geen andere informatie over dan je al zo te zien al weet. We wachten op een nieuwe levering van het toestel en daarna zullen bestellingen met dat toestel geleverd kunnen worden.

Als jouw toestel geleverd zal worden krijg je daar een bericht over, en de status in Mijn Bestelling wordt dan bijgewerkt. 

• Auteur
  • Topper
  • May 22, 2025

Inmiddels toestel ontvangen.

Duurde even...

Opgelost.