Skip to main content

Goedemorgen,

Ook ik ben de dupe van Recommerce. Op 14 oktober heb ik mijn toestel verzonden naar het antwoordnummer. Na een paar weken mailen kreeg ik te horen dat zij een '’leeg'’ pakket hebben ontvangen. Nu ben ik inmiddels weer dik 1 maand verder en krijg ik nog steeds niets voor elkaar. Ik word telkens van het kastje naar de muur gestuurd en ze blijven vragen om een verzegeld verzendbewijs terwijl ik al eerder te horen kreeg dat ze wel een pakketje hebben ontvangen zonder inhoud. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen en ik heb nu echt heel veel spijt dat ik mijn telefoon heb opgestuurd en niet gewoon zelf heb verkocht op marktplaats. @KPN kunnen jullie aub hierin iets betekenen? Het is toch niet te geloven dat jullie deze service aanbieden en hier zoveel slechte reacties op zijn!

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Daniëlle

Mijn inziens is toch dat je een verzendbewijs van post.nl moet tonen en weet je de barcode nog, dan kun je via post.nl zien wat het gewicht van je zending was vanaf de eerste scan  en tevens van de aankomst bij KPN 

Balen dat jouw toestel onderweg naar Recommerce kwijt geraakt is, ​@Dani24! Ik me heel goed voorstellen dat je nu spijt hebt van jouw keuze. Maar dat hoeft natuurlijk niet zo te blijven. Het belangrijkste is nu dat er een onderzoek gestart wordt. Op de website van Recommerce staat dat dit via de klachtendienst loopt: Wat gebeurt er in geval van verlies of diefstal van het product gedurende het transport?. Je kunt dit formulier gebruiken om jouw klacht in te dienen. Kom je er zo uit?

Reageer