Skip to main content

Beste @Erik_ 
Voor mij geldt hetzelfde. Ik heb een mobiel abonnement (consument) waarvan de toestelafbetaling per 8-12-2017 had moeten stoppen. Graag ontvang ik het teveel betaalde bedrag retour en zie graag dat het maandbedrag overeenkomstig worden aangepast. Kan je uit de voeten met de info op mijn profiel?
Alvast dank!
Marco

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi Marco, welkom op het forum! Ik ga je hier mee helpen. Ik heb bijna genoeg aan de info op je profiel. Het huisnummer mist, en controleer even of de geboortedatum klopt. Beide dingen heb ik nodig ter verificatie. Laat even weten als je dat aangepast hebt, dan zet ik dit intern door. 


Thx!
Heb het toegevoegd. Geboortedatum staat wel op privé. Neem aan dat jij dat als mod wel kunt zien?


Ja, alle velden zijn voor ons zichtbaar. De privé alleen niet voor andere gebruikers. Dank voor het invullen. Je bent al aardige tijd over je contract heen en heb inderdaad in de afgelopen tijd doorbetaald voor je toestel. Dat kunnen we niet herstellen met het abonnement dat je nu hebt. Die toestelkosten kunnen we er namelijk niet uithalen. Dus, om dit permanent op te lossen zul je over moeten naar een van onze huidige abonnementen. Dit kun je zelf regelen direct in je MijnKPN of via de website

Zodra dit voltooid is kunnen wij dan berekenen wat je in de tussenliggende tijd te veel hebt betaald. Dit doen we door je oude abonnement naast de Sim Only variant van dat abonnement te leggen. Het verschil in prijs is het toesteldeel. Dat vermenigvuldigen we dan met het aantal maanden. Je krijgt dit dan in een eenmalige creditering op je factuur uitbetaald. 

Ik heb dus al wel het formulier ingevuld voor de back office collega's die dit gaan regelen. Zij nemen dan binnen 10 werkdagen telefonisch contact met je op. Dit doen ze op je 06-nummer, en ze bellen met een afgeschermd nummer. Let er wel op, als je besluit te verlengen met een toestel, dan nemen ze pas contact op nadat het toestel ook geleverd is. Dit omdat ook pas dan de omzetting voltooid is en de berekening gedaan kan worden.