Skip to main content

Zelfde hier. Sinds afgelopen vrijdag bezig om bij jullie een abonnement te verlengen met een nieuwe toestel (iPhone 15 pro), maar zelfs als ik eenmalig 500 euro wil betalen wordt die niet geaccepteerd. Paar keer gebeld en TELKENS word doorverwezen naar BKR. Heb hun ook voor de zoveelste keer gebeld en ik krijg te horen dat er helemaal niks loopt. Ik betaal altijd alles netjes op tijd. KPN natuurlijk weer gebeld. en het enige wat ik te horen krijg ;’’ik zou een hogere eenmalige bedrag betalen’’. Is 500 euro nou niet genoeg ?!

 

Tis maar dat je met KPN onbeperkt kan bellen naar EU landen zoals Belgie en Frankrijk. Anders was ik destijds niet eens overgestapt van Vodafone waar je echt ALTIJD de nodige assistentie krijgt. Het is ook niet dat ik weinig verdien. Woon nog thuis en verdien een volwassen salaris waar de meeste mensen niet aan kunnen tippen. 

Net opnieuw geprobeerd om te bestellen… Had iets in de 514 euro gekozen als eenmalige betaling. 3x raden? Bestelling afgewezen. Top service KPN! Wel gek dat het bij Vodafone wel kan en dat met 170 of 180 euro aan aansluitkosten. Wel een groot verschil met die van 514 euro (welke niet eens geaccepteerd wordt).

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hallo @KA61 als een financiering afgewezen wordt krijg je daar bericht van, eventueel met meteen de reden waarom.

Als de reden er niet in staat kun je gratis bellen met 0800 0402 afdeling Collections of een sub-afdeling die over kredietbeoordeling gaat. KPN is verplicht je een reden waarom te geven.

Zie ook onderstaande link voor nadere uitleg:

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/gespreid-betalen.htm