Skip to main content
Vraag

Toestelverzekering opzeggen zonder te bellen, hoe doe ik dat?

• July 6, 2026
  • 2 reacties
  • 18 keer bekeken

Ik wil mijn toedtelverzekering opzeggen. 

Via de app of de website is dit met geen mogelijkheid zelf te regelen. Wil je chatten met een medewerker om van die toedtelverzekering af te komen?? Ook geen mogelijkheid! De enigste mogelijkheid is een bel afspraak, terwijl ik duidelijk aangeef NIET te kunnen bellen.

Iets online afsluiten is allemaal geen probleem. Maar als je ergens vanaf wilt, dan kom je er niet meer vanaf. 

2 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 6, 2026

Hoi ​@Mgrs 
Er is ook nog de mogelijkheid om contact te maken met Instagram, Facebook, Bluesky of X.
Ook met teletolk kun je contact opnemen met de KPN.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Mgrs. Welkom terug op de KPN Community! Ik ben het met je eens dat het net zo makkelijk zou moeten zijn om je Toestelverzekering op te zeggen als af te sluiten. Dus ik help je er graag mee. 

Volgens onze website en onze interne informatiesystemen zou de verzekering weer te beëindigen moeten zijn via de MijnKPN app. Zou je eens kunnen kijken onder Producten → Mobiel nummer → Mijn extra opties of je daar de Toestelverzekering tegenkomt? Je kunt voor de zekerheid nog klikken op ‘Voeg extra opties toe’ om de opties te openen. Je kunt daar naast toevoegen ook extra opties uitzetten. Kun je het daar toch niet vinden, kijk dan nog eens onder Producten en scrol naar beneden. Daar zou het mogelijk ook kunnen staan. 

Mocht daar niets te vinden zijn, dan kun je nog je toevlucht zoeken tot onze sociale media kanalen of de teletolk zoals ​@huistijger al uitlegt. Is dat nog gelukt? Ook kun je langs een KPN Winkel gaan en kan het daar voor je uitgezet worden. Ook wil ik je aanbieden om je profiel in te vullen met je achternaam, postcode en huisnummer, geboortedatum en het mobiel nummer. Als je mij dan een seintje geeft, dan kijk ik of de verzekering uit te zetten is.