Skip to main content

Goedendag kpn,

Ik heb hier eens eerder een klacht ingediend omtrent 3x mijn abonnement te willen verlengen maar steeds door kpn werd geannuleerd.

Ik zou antwoorden krijgen op mijn vragen maar ik ben vanaf 26 december 2023 bezig en heb nog steeds geen antwoord ergens op? Zou een maand geleden terug gebeld worden ? 

Heb zelf 3x een terugbel verzoek aangevraagd en na 2 wkn nog steeds niet terug gebeld?

Waarom gaat kpn zo om met mij???

Dus wel elke maand geld innen maar niet eens het fatsoen om mij als mens te behandelen en de situatie op te lossen?

Ik ben helemaal klaar met kpn en hoe ze mij behandeld hebben.

Zo blijkt maar weer ongeacht hoe lang je ook klant bent je voor kpn een bedrag bent die maandelijks moet betalen om te worden  behandeld als....…...(hou het wel netjes ongeacht bepaalde woorden hier van toepassing zijn)

Dus kpn leg eens uit waarom na 3 mnd ik mijn mobiele abonnement niet heb kunnen verlegen ? Geen 1x netjes bent behandeld/terug gebeld? 

3x een abonnement verleng maar kpn deze annuleert zonder welke reden dan ook?

Maar wel elke maand moet betalen? 

Dank je wel kpn voor deze walgelijke onbeschofte manier van behandelen van mij.

 

 

Beste @Francesca leese, welkom op de community! Wat rot dat dit zo lang moet duren! 😓 Heel vervelend dat je niet wordt gebeld. Had jij zelf al eens (weer?) contact opgenomen met 0800-0402? Mijn collega's kunnen informeren bij de afdeling Risicobeheer wat er aan de hand is en hoe dit opgelost kan worden.Â