Skip to main content
Vraag

Tot wanneer geldt de snelpakker aanbieding voor de Samsung S26 Ultra?

• March 3, 2026
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Goedemiddag, mijn abonnement van mijn mobiel is per 30 maart te verlengen maar ik zie dat er nu een mooie 'snelpakker aanbieding’ geldt voor de Samsung S26 ultra. Kan iemand mij vertellen tot wanneer deze snelpakker aanbieding geldt? Ik zou er graag gebruik van maken.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@LillyRose 

Ik begrijp dat je heel graag gebruik wilt maken van deze Snelpakker Aanbieding bij de Samsung S26 Ultra die vanaf 6 maart 2026 beschikbaar komt in de verkoop.

Het gaat hierbij dus om een pre-sales aanbieding, om met deze Snelpakker deze nieuwe Samsung te kunnen bemachtigen.

Het antwoord op je vraag (Bron. KPN):

Koop tussen 25 februari en 8 maart 2026 een Samsung Galaxy S26 Ultra in combinatie met KPN Unlimited en krijg tot € 837,- inruilvoordeel als je je oude telefoon inlevert. Alle telefoons komen in aanmerking. Het voordeel verschilt per toestel. Bijvoorbeeld: de inruilwaarde van de S24 Ultra is € 475,-. Voeg daar de inruilbonus van € 100,-, het opslagvoordeel van € 190,- én € 72,- voordeel op KPN Unlimited aan toe. Opslagvoordeel krijg je als je kiest voor meer opslagruimte (GB).

Deze speciale Snelpakker is dus geldig tot 8 maart 2026.
Of KPN deze actie daarna gaat verlengen is nu niets over bekend, en kan dus ook niets over toegezegd worden (dus geen garantie!!).

Gewoon de website van KPN in de gaten houden.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@LillyRose. Welkom op de community! Wat leuk dat je je abonnement bijna mag verlengen. Altijd een leuk moment om weer iets nieuws uit te zoeken. En ja… de Samsung S26 Ultra is ook niet zomaar een toestel hè, mooi toestel. De Snelpakker in combinatie met die extra inruilbonus maakt deze keuze natuurlijk extra aantrekkelijk. 

​@Michel.uit.Arnhem geeft hierboven al het juiste antwoord. Wanneer je tussen 25 februari en 8 maart een Samsung Galaxy S26 Ultra koopt krijgt €100 extra inruilwaarde bovenop de normale inruilwaarde van je oude telefoon. Dat betekent dat deze inruilactie loopt t/m 8 maart.

Ik snap helemaal dat je nu denk, mijn verlenging kan pas per 30 maart. Dat is net niet lekker qua timing. Heel eerlijk… we weten vooraf nooit of zo’n actie verlengd wordt. Soms worden dit soort acties verlengt, soms ook niet. Ik hoop natuurlijk met je mee dat deze inruilactie wordt verlengd, zodat jij er alsnog gebruik van kunt maken of anders misschien een andere leuke actie.Â