Skip to main content

Tot wanneer liep de inruil bonus actie dit jaar?

Hi @Peet.O! Welkom op het forum. 

Welke inruil bonus actie bedoel je specifiek? We hebben op dit moment een nieuwe actie voor het inruilen bij aankoop van een iPhone 15🙂


Het gaat nog om de inruilbonus voor een IPhone 14 pro. Ik heb een discussie met recommerce.

Eerst zeggen ze dat ik iets niet heb “aangevinkt” (ik zou ook niet weten waar) later melden ze dat ik te laat was maar mijn € 100,-- bonus krijg ik niet. Bij mijn weten alles ingevuld en geüpload. 

Vreemde gang van zaken daar.


@Peet.O dat is geen leuk bericht. Op Recommerce heb ik verder erg weinig invloed. Ik kan je aanraden dit contactformulier te gebruiken als de communicatie met Recommerce stroef gaat. 


Hallo Bram,

Dat formulier heb ik al twee keer ingevuld maar ik krijg iedere keer dezelfde domme reacties terug zoals:

“Ter informatie: bij het herstel van de K64DA23B5E…. is geen bonus geselecteerd”

“Het spijt me, maar we kunnen de bonus niet valideren”

“Toen u uw inruilbestand invoerde, heeft u feitelijk geen enkele bonusaanbieding geselecteerd”

“Je hebt het KPN-aankoopbewijs van je nieuwe telefoon niet op tijd geüpload. Dit is één van de voorwaarden voor het ontvangen van de bonus, zoals vermeld in de voorwaarden van deze promotie. Zie ook de eerste e-mail waarin uw verzoek wordt bevestigd.”
“Helaas is de actie inmiddels afgelopen en kom je niet meer in aanmerking voor de bonus." 

Maar Bram, zeg nou eerlijk, wat heb ik eigenlijk met "recommerce” van doen. Ik heb toch een deal gedaan met KPN en niet met "recommerce”. 

Ik ben ook niet de enige met deze problemen lees ik op internet en op dit Forum.

Dus Bram, doe er wat aan en crediteer mij die  € 100,-- rechtstreeks. Ik heb mij aan de afspraken en voorwaarden gehouden dus doen jullie dat dan ook.

groet,

Peet

 

 


Hoi @Peet.O 
Begin in elk geval met het invullen van je forumprofiel, dan weten ze wie je bent.
Aan je nickname hebben ze niets, dus vul je gegevens even in.

Ik zeg niet dat je daardoor je geld krijgt, dat bepaal ik niet, maar zonder gegevens krijg je het zeker niet.


Dankjewel


Hi @Peet.O! Je abonnement loopt via KPN. En waar iets met het abonnement speelt zijn wij verantwoordelijk voor de service. Het is uiteindelijk Recommerce die gaat over het uitkeren van de bonus en het inruilen van de telefoon.

Aan het inruilen van je toestel en het ontvangen van de bonus zijn voorwaarden verbonden. Met de reacties die je stuurt geeft Recommerce aan dat je niet aan sommige voorwaarden voldaan hebt. 

Ik kan hier helaas niks aan veranderen. 

 


Hallo Bram, 

Dat is hun bewering tegen het mijne. Ik heb gedaan wat ik moest doen. Ik kan ook niks meer controleren en ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag tot wanneer de inruilactie liep.

Ik vind dit trouwens heel vervelend worden het af en doorschuiven van KPN. Als ik nu de enige zou zijn zou ik nog aan mijzelf gaan twijfelen maar er zijn zat berichten, ook op dit forum, die aangeven dat er wel degelijk fouten worden gemaakt bij recommerce. Maar als je al meer dan 40 jaar onafgebroken klant bent van KPN en ze laten je zo in steek dan weet ik wel waar ik volgend jaar klant word en dat is niet KPN.


Het gaat nog om de inruilbonus voor een IPhone 14 pro. Ik heb een discussie met recommerce.

Eerst zeggen ze dat ik iets niet heb “aangevinkt” (ik zou ook niet weten waar) later melden ze dat ik te laat was maar mijn € 100,-- bonus krijg ik niet. Bij mijn weten alles ingevuld en geüpload. 

Vreemde gang van zaken daar.

ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag tot wanneer de inruilactie liep.

I

 

 

Ik lees tot 14 mei 2023 : 

bron : 

 

Het document dat je als bewijs hebt geüpload om in aanmerking te komen voor een extra inruilwaarde ter hoogte van 150 €, behorend bij de actie iPhone 14 serie iBesteldatum: 6 maart – 2 april] en met jouw aanvraagreferentie nr. K642xxxxxxxx, is gecontroleerd. 
Helaas is je document om de volgende reden afgekeurd:
 

Wij verzoeken je het juiste document vóór  14/05/2023 aan te leveren via onderstaande link: