Skip to main content

In april 2024 stapte ik over van Vodafone naar KPN. Mijn vrouw wat later, per 1 juni. Mijn abonnement is onbeperkt en ik kan 50 GN delen met mijn vrouw die een 0-abonnement heeft genomen. Mijn KPN-ID heb ik zo ingesteld dat ik maandelijks automatisch 50 gb deel met mijn vrouw. Zelf heb ik snel internet. Mijn vrouw zéér traag. Ze moet vaak 30 seconden wachten voordat er wat gebeurt. Vaak: “oeps er ging iets mis, probeer het nog een keer. Ik heb een iPhone 14, mijn vrouw een iPhone 12. Bij Vodafone werkte alles uitstekend!!!!

Ik zou eens een kijkje nemen in een van deze topics. Er is een landelijke storing dat iPhone 11’s, 12’s en bepaalde SE-modellen treft.

We hebben er al een maand last van, dus het kan kloppen dat de iPhone 12 van je vrouw als sinds het begin van het contract (1 juni) last heeft van een trage (edge) of geen verbinding.

 


Bedankt voor je reactie.Ik heb inmiddels een kijkje genomen in desbetreffende topics. Ik ben inderdaad niet de enige. Ik hoop dat het snel is opgelost zodat mijn KPN-abonnement ( vanaf 1 juni j.l.) een verkeerde keuze blijkt. Hopelijk lost KPN dit snel op voor zijn klant om negatieve reclame te voorkomen.


Het is inmiddels weer zoveel weken verder. De iPhone 12 van mijn vrouw doet het via KPN-abonnement buitenshuis nog steeds niet tenzij ik voor haar mijn iPhone 14 als hotspot inzet. Dus KPN: wanneer komt er een oplossing. Ik betaal nog steeds voor een nul-product.


Hoi @HPM Henk, nog van harte welkom hier. Ik begrijp dat de iPhone 12 niet lekker werkt op het moment. Je geeft aan dat je de verschillende topics die Matthew linkte hebt doorgenomen. Heb je dan ook contact opgenomen via 0800-0402 (gratis)? Zoals in de topics ook aangegeven is het belangrijk dat jij (of je vrouw zelf) contact opneemt zodat er een technische melding geregistreerd kan worden voor haar. Alleen dan kan het probleem dat zij ervaart meegenomen worden in het onderzoek. Vanuit de melding wordt ze dan verder op de hoogte gehouden.  


Bedankt voor het advies.


Reageer