Skip to main content

Beste KPN,


Recommerce mailt mij terug over de uitbetaling van de bonus dat ie vanuit KPN niet is goedgekeurd. Ik heb wel gewoon in de periode een nieuwe telefoon besteld en de documenten geupload. Ze willen dus alleen niet uitbetalen, omdat ze aangeven dat jullie niet akkoord zijn vanuit KPN. Ik hoor het graag! Het financiele voordeel van de bonus heeft mij namelijk in eerste instantie overtuigd om een nieuwe telefoon aan te schaffen.

Beste KPN,

 

ik heb precies hetzelfde probleem. Recommerce mailt mij terug over de uitbetaling van de bonus dat ie vanuit KPN niet is goedgekeurd. Ik heb wel gewoon in de periode een nieuwe telefoon besteld en de documenten geupload. Ze willen dus alleen niet uitbetalen, omdat ze aangeven dat jullie niet akkoord zijn vanuit KPN. Ik hoor het graag! 

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic. 


Hoi @Ilsee1991, welkom op het forum. De verwerking heeft soms wat langer nodig, waardoor een miscommunicatie kan ontstaan. In zo'n geval kan je het beste contact opnemen met Recommerce via dit formulier. Via die weg kunnen zij met je meekijken.


Ha Alex,

Mag ik vragen of jij het al hebt kunnen regelen? Ik probeer al drie maanden de bonusuitbetaling te krijgen. Recommerce geeft aan dat KPN het weigert en KPN wil helaas ook niks voor mij betekenen hierin. Ik heb de telefoon begin de zomer besteld, maar ook de 100 euro niet ontvangen. Recommerce reageert niet meer, KPN neemt zijn verantwoordelijkheid niet en weet niet wat ik verder nog kan doen?

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic


Hoi @Ilsee1991, zoals je ziet is je reactie verplaatst naar je eigen topic. Had je het formulier wat ik noemde nog gebruikt, wat kwam daaruit? Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij vertelt.Â