Skip to main content

Goedemiddag.

 

Ik had een abonnement bij Telfort en kpn heeft 8 juli een update gedaan met mijn simkaart, sinds dien bel ik anoniem. Ik ben bij de KPN winkel geweest en die zeggen alles staat goed in mijn telefoon. Mijn man heeft dezelfde telefoon en abbo dan ik en mijn telefoon staat net zo ingesteld als die van hem maar ik blijf anoniem belleb. Paar x contact gehad met klanten service, nieuwe sim gehad formulier in gevuld voor nummerherkenning etc etc maar het blijft anoniem. Vervolgens vanmorgen maar weer eens gebeld maar de dame van de klanten service laat me niet eens uitpraten vervolgens gooit ze me 2 x in de wacht en het eind van het liedje is dat ze de verbinding verbreekt en zegt het probleem ligt bij u . En daar kan ik het mee doe, dus mijn vraag hoe nu verder ik ben inmiddels 4 weken verder

Goedemiddag @miranda2118, kan me goed voorstellen dat je graag uitgaande nummerweergave wil hebben. Sterker nog, je had het altijd al. Als jij jouw KPN forumprofiel invult en mij een seintje wil geven? Dan ga ik voor je aan de slag! 


Ik heb voor je in de systemen iets aangepast. Als het goed is heb je ook een sms ontvangen. Na een herstart moer uitgaande nummerweergave weer  werken.