Skip to main content

Bij mijn Samsung Galaxy A12 wordt het nummer niet meer meegezonden.

Waarschijnlijk betreft dit een instelling bij KPN, voorheen was het Telfort.

Kunt u dit nakijken?

Hallo @Renpaard hoe lang heb je daar al last van?

Staat de instelling nummerweergave wèl aan binnen het toestel?

 


Hallo Jan D, ja dat is al heel lang zo maar we weten niet precies hoelang. Het zou kunnen zijn vanaf de overgang van Telfort naar KPN maar dat weten we niet precies.

Op het toestel staan alle instellingen hiervoor aan voor zover als wij kunnen zien.

 


Hallo @Renpaard dan even gratis bellen met 0800 0402 en moet KPN waarschijnlijk aan hun kant een instelling aanpassen.

Succes.

 


hallo JanD, ik heb gebeld, alles gecheckt en zowel op het toestel als bij KPN schijnt alles goed te staan. Alleen gaf de medewerker wel aan dat hij niet verder in het systeem kon omdat het een prepaid betreft. 

Het werkt dus nog niet, op het toestel is alles goed ingesteld maar 0800 0402 kan/wil met niet verder helpen. Hoe kan ik dan nummer meezenden geactiveerd krijgen. Dit is voor ons van groot belang want anoniem wordt vaak weggedrukt en dat kan heel vervelend zijn. Ik hoop dat je nog wat voor ons doen kunt.


Hallo @Renpaard je zou langs een lokale KPN-winkel kunnen gaan, misschien is de sim niet helemaal goed en kun je een vervangende sim krijgen.

Niet geschoten is altijd mis.

Succes.

 

 


Als dat het enige is wat we nog kunnen doen, moeten we dat zeker proberen.

Bedankt voor het advies.


Hallo @Renpaard graag gedaan en laat de (goede) afloop s.v.p. even weten.

 


Hi @Renpaard, is het nog gelukt om bij 1 van onze winkels langs te gaan en zo ja, is het daar ook echt opgelost?

Of kan ik nog even met je meekijken? Zou je in het laatste geval je mobiele nummer én het simkaartnummer in het opmerkingsveld van je profiel willen zetten en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

 


Beste Maja, bedankt voor je reactie

Ik ben nog niet langs een winkel gegaan en het is nog niet opgelost.

Fijn als je even mee kan kijken, gegevens staan in opmerkingsveld.

Ben benieuwd!


Thanks @Renpaard! Ik heb nummerweergave even uitgezet en daarna weer aan; werkt het nu wel?


Maja, het werkt nu inderdaad. Fijn dat je op de lijn gekomen bent om het te proberen.

Hartelijk dank. 👌


Ah helemaal top @Renpaard!

Bedankt dat je het nog even hebt laten weten 😊