Skip to main content

Ik heb intussen de factuur gekregen van onze medewerker (factuur **********- klantnummer **********). Is het mogelijk wat meer uitleg te krijgen over deze factuur?

Er wordt ons een eenmalige kost aangerekend van 432€ (bijbetaling Apple iPhone SE 2020) terwijl deze aangeboden was voor 25€.  

 

Zou deze factuur ook op onze firma Ortho_medico NV opgemaakt worden (dus met verlegging van BTW)?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Goedemiddag @ORTHO MEDICO NV, als ik de desbetreffende factuur erbij pak, zie ik dat het toestel in 1x is betaald. Er is niet gekozen om het toestel maandelijks te voldoen. De contractant heeft een contract van KPN ontvangen, de laatste pagina hiervan is de aankoopbon van het betreffende toestel. Daar staat ook de btw op gespecificeerd. 

Het gaat hierbij om een consumenten abonnement waarbij de desbetreffende medewerker de contractant is. Indien de tenaamstelling aangepast dient te worden, zal dit moeten via een zogeheten contractovername.