Skip to main content

@Jasper zou je voor mij wellicht ook kunnen kijken om de maandelijkse SMS “Beste klant, vandaag start uw nieuwe factuurmaand. Uw actuele bundelstand is beschikbaar op de MijnKPN app. Groet, KPN” uit te schakelen ?

 

Profiel is als het goed is gevuld met alle benodigde gegevens.

 

Admin: eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. 

Hi @SdJ1983,

Ik heb de meest gebruikte instelling hiervoor gewijzigd, je zou nu geen sms meer moeten ontvangen. Mocht je hem toch weer krijgen volgende maand, trek je dan weer aan de bel hier? Dan duik ik er even verder in!

 


@Maja_  bedankt! , ik laat het weten als ik ‘m komende maand toch nog zou krijgen


Graag gedaan! Als je 'm niet krijgt mag je dat ook wel even delen als dat niet te veel moeite is, dan ben ik er gerust op dat het echt goed is gegaan 😊


 Dag @Maja_ 

Wilt u bij mij deze melding “Beste klant, vandaag start uw nieuwe factuurmaand, enz..” ook uit willen zetten?

Ben momenteel is Spanje en kreeg vanochtend ook weer deze melding 📣 op m’n nachtkastje 🙈

Alvast dank voor uw medewerking. Gr Ed🙋🏻‍♂️👋🏼


Hi @0011!

Via het forum mogen wij dit niet doen als er geen verificatie uit is gevoerd, via de telefonische klantenservice (0800 - 0402) kan dit wél! Ik heb een notitie in ons belsysteem achtergelaten met een instructie van waar de juiste optie te vinden is, als je even gaat bellen zal dit dus helemaal goed gaan komen 🙂

Nog een fijn verblijf in Spanje gewenst! 🌞


Hi @0011!

Via het forum mogen wij dit niet doen als er geen verificatie uit is gevoerd, via de telefonische klantenservice (0800 - 0402) kan dit wél! Ik heb een notitie in ons belsysteem achtergelaten met een instructie van waar de juiste optie te vinden is, als je even gaat bellen zal dit dus helemaal goed gaan komen 🙂

Nog een fijn verblijf in Spanje gewenst! 🌞

 

Dank voor uw actie @Maja_ ,

Inmiddels telefonisch contact gehad en heeft de medewerker dit geregeld overeenkomstig uw instructie!

Gr. Ed 


Dank voor uw actie @Maja_ ,

Inmiddels telefonisch contact gehad en heeft de medewerker dit geregeld overeenkomstig uw instructie!

Gr. Ed 

Ah helemaal top @0011 😃 Bedankt dat je het nog even laat weten!