Skip to main content

Wat de titel zegt, het is echt heel vervelend dat je dit niet zelf kunt uitzetten maar een forum account hiervoor nodig hebt. De chatbot doet het ook niet want dan mag je, net zoals het smsje, op zo dag ochtend om 0800 met de klantenservice bellen. Heb wel wat beters te doen…

Hoi @RandomName158234 , een forumaccount is niet nodig. In verband met een verplichte verificatie mogen de moderators dat niet meer uitvoeren, zoals een moderator in dit andere topic uitlegt. Je moet hiervoor met 0800-0402 bellen. Bereikbaar ma-vr van 8.00 tot 18.00 uur, za van 8.00 tot 17.00 uur. Zon- en feestdagen gesloten.

Maja_ schreef:
Sinds heel kort staat er een duidelijk instructie op onze interne kennisbank, waar uitgelegd wordt hoe deze sms uitgezet kan worden voor onze klanten

Omdat we dit via het forum niet voor je kunnen en mogen aanpassen, verwijs ik je door naar onze gratis klantenservice via 0800 - 0402. Mocht je een collega treffen die nog niet weet om welke instelling dit gaat, dan kan je aangeven dat dit nu vermeld wordt op de pagina ‘Aan- of uitzetten verbruiksnotificaties’ 🙂


Waarom kan een gebruiker dit niet zelf via de applicatie? Lijkt me nogal een basis instelling.


Zou handig zijn, maar het is op dit moment nog geen optie.

Ik kan je de “Niet storen” functie in de smartphone aanbevelen. Daarmee onderdruk ik ongewenste verstoringen op de verkeerde momenten. Bepaal je zelf wat/wanneer/wel/niet mag storen.


Hi @RandomName158234,

Het zou inderdaad erg handig zijn als je dit als klant zelf zou kunnen instellen. Op dit moment is dat niet mogelijk, maar de wens om dit te kunnen is wel bekend bij de ontwikkelaars van de MijnKPN app!