Skip to main content

Hallo,

Graag zou ik deĀ onnodige sms-jes over de start van een nieuwe factuurmaand uitzetten. Zojuist gebeld met 0800-0402, maar daar lukt het hun niet. Ik kreeg het advies om mijn vraag op dit forum te stellen. Kan iemand van KPN deze sms notificatie uitzetten?

Alvast dank!

HalloĀ @dr.teun! Bedankt voor jouw verzoek!

We regelen dit graag voor jou. Wil jij jouw Forum profiel aanvullen met de volgende gegevens en hier een seintje geven als je datĀ gedaan hebt?

  • Jouw volledige naam en geboortedatum
  • Postcode en huisnummer
  • 06 nummer waar het om gaat
  • Laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

Zojuist gebeld met 0800-0402, maar daar lukt het hun niet.


Ik zal dit dan ook direct meenemen als een ā€œtip voor de volgende keer.ā€


Zojuist gegevens ingevuld. Alvast dank!


Aha,Ā @Shyrin_Ā je collega even helpen herinnerenĀ dat dit bij de verbruiksnotificaties staat?Ā šŸ˜‰

Ik zal dit dan ook direct meenemen als een ā€œtip voor de volgende keer.ā€

Ā 


Super, dank je wel @dr.teun! Ik heb deze notificatie bij deze voor je uitgeschakeld!
Ā 

Aha,Ā @Shyrin_Ā je collega even helpen herinnerenĀ dat dit bij de verbruiksnotificaties staat?Ā šŸ˜‰

Ā 

Haha, helemaal correct @RBxx! Collega weet er nu ook van!Ā 


Ik heb een vraagĀ @Shyrin_Ā . Kan dit uitzetten toch via jullie? Nog niet zo lang geleden verwees ik (hier) rechtstreeks naar 0800-0402 op basis van dezeĀ bron. Je collega gafĀ daar aanĀ dat er een bepaalde verificatie gedaan moet worden waarvoor er rechtstreeks contact nodig is.


Jouw verwijzing is perfect, @RBxxĀ en zo hoort het ook te gaan, dus houdt vooral jouw antwoord aan!

Ik heb ervoor gekozen om een uitzondering te maken, omdat het in de eerste instantie niet lukte via onze klantenservice.


DuidelijkĀ @Shyrin_Ā , dan houd ik dat aan als ā€˜standaardā€™ antwoordĀ en laat ik de eventuele uitzonderingen aan jullie overĀ šŸ˜Š.


Kan die irritante sms ook bij mij uitgezet worden?


Kunt u die zinloze sms-berichten bij mij ook uitzetten?


Ja hoor, dat is bij deze geregeld, @Thegess.


Dank je Shyrin!Ā 
Geef even aan je collega Thomas door hoe dat gaat, want die weet dat blijkbaar niet.


Graag ook bij mij de melding uitzetten. Ook bij het tweede nummer bij het abonnement.

Dank bij voorbaat.


Dank je Shyrin!Ā 
Geef even aan je collega Thomas door hoe dat gaat, want die weet dat blijkbaar niet.

Ik heb een uitzondering voor je gemaakt,Ā @Thegess. Door de bovenstaande reactie en door de reactie in het topic van Thomas die ik nu net lees, is aan deze uitzonderingĀ ook een einde gekomen. EĆ©n lijn trekken lijkt mij wel zo duidelijk en voorkomt dit soort situaties en reacties.

@KlasinusĀ Als je de contractant van de mobiele aansluitingen bent, mag je telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Na een verificatie, kunnen deze meldingen uitgeschakeld worden.
Mijn collega's zijn telefonisch bereikbaar op het nummer 0800 0402. Van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 18Ā uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.