Skip to main content
Beantwoord

Unlimited aangepast door KPN per 1 september 2024

  • 29 August 2024
  • 27 reacties
  • 544 keer bekeken

Hallo,

 

Kpn heeft net gemaild. Ik heb het oude unlimited. Ik krijg nu snap 1 september  20 gb per dag, 75 gb in de EU en 75 gb om te delen. Dus hetzelfde als superunlimited. Is de snelheid nu ook 600 mbit. 

Niet dus! Bij mijn niet? 

Wat niet @webloq ?
Heb jij nog een Unlimited abonnement van vóór 5 februari 2024? Dan zullen de maandbundels van 50GB naar 75GB veranderen op de eerste dag van de factuurperiode die begint in september.


Mijn abonnement is ook het oude unlimited met de nieuwe 75GB om te delen. De snelheid is op dit moment even snel als super unlimited. Zelfs sneller op de max. 650Mbit. Het kan dus slim zijn je abonnement niet te wijzigen zolang je minder betaald dan voor super unlimited. Nu maakt het overigens voor de ervaring niet veel uit of je 300 of 600 Mbit snelheid hebt, maar het kan soms handig zijn bij grotere bestanden. Een voordeel van het nieuwe contract tov een oude contract kan zijn dat je in het losse GB portfolio kunt kiezen voor 6GB ipv 3GB voor dezelfde prijs (18,50, nog los van de verdubbeling die je zowel bij een oud en nieuw abonnement krijgt in combi met internet). Dus als je gaat downgraden kan een nieuw abonnement ook handig zijn.


Reageer