Skip to main content

Dag en goedemorgen, 

Heb een onbeperkt data en bel abonnement bij kpn, al jaren, en vorig jaar oktober wederom weer opnieuw met 2 jaar verlengd, verlengbaar per juni 2025.

In de voorwaarden staat ergens dat ik altijd kan downgraden of upgraden tijdens deze periode.

Ik zie dat er nu een KPN Super Unlimited abonnement wordt aangeboden voor € 25 per maand en wil hier eigenlijk wel gebruik van maken, upgraden dus; wat mij betreft mag dan ook vanaf nu wel weer 2 jaar kpn abonnementsduur gaan gelden, geen probleem. 

Echter, ik zie in de app deze aanbieding niet staan, dus upgraden/verlengen lukt niet; hoe kan dit dan wel realiseren???

 

Alvast dank voor uw antwoord.

Hallo @abcbouma 

Je kan inderdaad maandelijks het mobiele abonnement aanpassen (omhoog of omlaag). Maar dat geldt binnen de opties die bestonden op het moment dat je het abonnement hebt afgesloten.

De nieuwe SuperUnlimited optie is beschikbaar gekomen in de nieuwe mobiele abonnementen die op 5 februari 2024 zijn geïntroduceerd. Je zal dus helaas moeten wachten totdat je kan verlengen.

 


Ik zie dat er nu een KPN Super Unlimited abonnement wordt aangeboden voor € 25 per maand ...

Dat is voor nieuwe klanten of klanten die op dit moment hun abonnement verlengen. Dat is bij u nie van toepassing dus.


Dag,

Ok, jammer! 

Lijkt me toch dat voor vaste klanten van kpn, al bijna 15 jaar kpn mobiel hier, inclusief partner én kpn thuis vast internet, ook al 25 jaar, misschien iets anders gedaan kan worden, zeker als bv dan vanaf nu je nieuwe contract weer voor 2 jaar gaat gelden, dus tot juli 2026. Lijkt me klantenbinding en klantentrouw 'beloning'.

Met vriendelijke groet,

Bart


Het systeem werkt gewoon zo @abcbouma. Daar gaat KPN echt niets aan veranderen.

De bedoeling van KPN is geld verdienen. Dat u al 15 jaar klant bent heeft voor KPN geen enkele waarde.


Hoi Nick,

Bedankt voor je uitleg. Klant zijn is idd blijkbaar dan niet meer van waarde als je al 'binnen' bent; dat was vroeger, heel vroeger, ben 60+, wel anders, toen klant nog koning was een men blij was je als klant te hebben of iets extras voor je te doen!!!

 

Groet en fijne dag! 

Bart


Hoi @abcbouma, binnen je contractperiode kan je inderdaad wijzigen naar de pakketten van dezelfde generatie. Nieuwere pakketten, zoals het Super Unlimited in dit geval, kan je daarbij niet kiezen. Dat is alleen mogelijk middels een verlenging.

Bij het afsluiten van het abonnement heb je gekozen voor dat abonnement voor een bepaalde periode. Na die periode kan je het zo wijzigen.


Dag,

Bedankt voor uw reactie, maar als 'trouwe' klant had ik van kpn iets meer verwacht, dus dan bv ook de optie om op déze manier te upgraden, maar dat blijkt/schijnt toch anders te werken; áls er al eventuele extraatjes zijn worden die liever aan nieuwe klanten besteed, die na 1 of 2 jaar weer naar een ander bedrijf hoppen. Als trouwe klant ben je al binnen, dus dan hoeft dat blijkbaar niet meer, heel anders dan' vroeger', toen dat nog wel in het vaandel van een ondernemer stond: je eigen klanten iets extras bieden omdat ze zo trouw aan je waren.

Jammer..…

Met vriendelijk groet,

Bart


Er wordt daar geen onderscheid op gemaakt inderdaad. Het maakt niet uit hoe lang je al klant bent, binnen de contractperiode kan je alleen wijzigingen doen die daarbij horen. Dat is niet iets nieuws, dat is al lang zo.

120 dagen voor je contract afloopt kan je een verlenging aanvragen, die zal dan ingaan nadat het contract afloopt.


Dag,

Tsja, ik kan hier heel lang op blijven antwoorden wat ik er van vind, en dat is wel duidelijk, maar dat verandert allemaal niets.

Ik wens iedereen een fijne dag vandaag, met veel zon 🌞.

Met vriendelijke groet,

Bart


Reageer