Skip to main content

Wij beide hebben een mobiel met 4G onbeperkt internet op mobiel en bellen.

Beide telefoon hebben snel internet.

Maar, 1 telefoon heeft een zeer trageĀ upload snelheid terwijl de andere juist een snelle heeft.

Hoe kan dit?

de klanten service van kpn kon ons zoals normaal ,,, weer niet helpen.. omdat ze blijkbaar mensen in huren die geen idee hebben waarom ze bij kpn werkenā€¦

Ā 

beide telefoon liggen op de zelfde plek, beide hebben goed bereik.

Ā 

hoe kan dit?

@HippiebodypaintĀ 

Wat is het merk en type van de telefoons?Ā 

Je hebt voor LTE (4G) verschillende categorieĆ«n die een toestel ondersteund wat betreft download en upload snelheden. Wellicht dat het toestel met de laagste upload eenĀ andere categorie heeft dan het toestel met een hoge upload.

In tweeĀ categorie kan de download even snel zijn, maar de upload per categorie verschillen. Dus de download voor beide toestellen kanĀ hetzelfde zijn maar de upload kan verschillen.Ā 

Ik kan mij voorstellen dat iemand van klanten service dit niet direct weet. šŸ˜‰

Ā 


@Hippiebodypaint

Wat is het merk en type van de telefoons?Ā 

Je hebt voor LTE (4G) verschillende categorieĆ«n die een toestel ondersteund wat betreft download en upload snelheden. Wellicht dat het toestel met de laagste upload eenĀ andere categorie heeft dan het toestel met een hoge upload.

In tweeĀ categorie kan de download even snel zijn, maar de upload per categorie verschillen. Dus de download voor beide toestellen kanĀ hetzelfde zijn maar de upload kan verschillen.Ā 

Ik kan mij voorstellen dat iemand van klanten service dit niet direct weet. šŸ˜‰

Ā 

Ja daar kunnen veel factoren een rol bij spelen. Wat voor een toestel heb je exact?Ā