Skip to main content

Ij heb een volledig abonnement onbeperkt internet, bellen en sms. Ik deel data met mijn partner 50MB. Vanaf dag 1 is dit 1 grote ellende. Zij heeft regelmatig geen bereik. We hebben een trackerapp er op zitten om te zien waar ons hond is in het bos. Helaas voor haar geen bereik, waar ik het op mijn telefoon wel gewoon kan zien. Al een paar keer in een winkel geweest, er is al een andere simkaart vervangen, een andere telefoon het werkt allemaal niet. Nu van ellende maar een volledig abonnement afgesloten, in de hoop dat dat wel werkt. Het is leuk dat ze je lekker maken met MB delen. Maar voor ons werk het dus duidelijk niet. We moeten nu dus extra kosten maken voor iets waarvan de kan zegt dat het werkt maar het niet doet.

Welkom op de community @Eloy13. Of je bereik hebt staat los van of je data beschikbaar hebt. Ook als je geen data beschikbaar hebt moet je wel gewoon bereik hebben. Wat voor telefoon heeft ze precies? Heeft ze dit ook als ze haar simkaart als test in jouw telefoon doet?


Reageer