Skip to main content

Goedeavond,

Ik stop binnenkort met werken en wil mijn zakelijke 06 nummer van KPN behouden en overzetten naar een privé telf nummer. Mijn eigen KPN telf nummer, die ik alleen gebruik voor internet, wil ik dan vervolgens opzeggen.

Momenteel kan ik op mijn zakelijke 06 nummer niet internetten en dat moet dan wel mogelijk worden op mijn voormalig zakelijke telf nummer.

Hoe kan ik dit regelen?   

Hallo @Arie171 , even bellen met de zakelijke helpdesk van KPN.

 


Hoi @Arie171, leuk dat je de community van KPN een vraag stelt, welkom op het forum! :)

Voor een goede afhandeling is het noodzakelijk om contact op te nemen met de accountant / IT-beheerder van uw organisatie om de contract overnamen samen met jou te regelen. Het bedrijf waarop het mobiele contract geregistreerd staat moet hiervoor toestemming geven op papier. Vervolgens kunnen jullie de aanvraag online: contactovername mobiel in gang zetten.

Zijn er vragen over de contractovername? Bel dan (gratis) met: 0800 0403. Mijn collega's van zakelijke markt helpen je graag verder.

Als dat geregel is kan het andere (privé) mobiele nummer worden opgezegd. Dat kan via: kpn.com/opzeggen :)


Reageer