Skip to main content
Ik heb een vraag, ik heb een mobiel abonnement van KPN ik wil hem graag om laten zetten van abonnement naar prepaid, ik heb verleden week contact via de chat jullie collega gehad zei tegen mij, ik moest via KPN een prepaid simkaart aanvragen en die heb ik vandaag binnen gekregen . Hoe moet ik deze laten omzetten

Ik hoop spoedig van jullie te horen

Met vriendelijke groet

Roel Jansen
Wat een apart advies. Normaal gesproken wordt je aansluiting omgezet naar prepaid zonder dat er een nieuwe sim nodig is.



Dus:

Een moderator zal even e.e.a. na moeten kijken.

Daarvoor zijn wel gegevens nodig zoals je naam, postcode, huisnummer, klantnummer mobiel.

Vul je deze vast even in op het forumprofiel? Daar staan ze niet openbaar.

Een moderator (KPN-er) komt hier nog.



p.s. prepaid is wel (wat) duurder in het gebruik dan een abonnement afh. van het gebruik.
Goedemiddag Roel. Wat vreemd dat een chat collega's heeft gezegd dat je hiervoor zelf een SIM-kaart moet aanschaffen. Bij een omzetting van abonnement naar prepaid ontvang je geen nieuwe SIM-kaart en hoef je zelf ook niet één te kopen, maar kan gebruik maken van je huidige SIM-kaart. Zoals PeterG al aangeeft. Deze wijziging wordt contractueel gezien als een opheffing. Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij zullen je doorverbinden met de afdeling 'contracten', die dit verder voor jou in orde kan maken. Omdat het wordt gezien als een opzegging geldt er altijd 1 maand opzegtermijn. Je krijgt twee weken voor deze wijziging schriftelijk een bevestiging.



Laat je ons weten of het is gelukt? Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag! ☺️
Goedemiddag Roel. Wat vreemd dat een chat collega's heeft gezegd dat je hiervoor zelf een SIM-kaart moet aanschaffen. Bij een omzetting van abonnement naar prepaid ontvang je geen nieuwe SIM-kaart en hoef je zelf ook niet één te kopen, maar kan gebruik maken van je huidige SIM-kaart. Zoals PeterG al aangeeft. Deze wijziging wordt contractueel gezien als een opheffing. Je kan het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402). Zij zullen je doorverbinden met de afdeling 'contracten', die dit verder voor jou in orde kan maken. Omdat het wordt gezien als een opzegging geldt er altijd 1 maand opzegtermijn. Je krijgt twee weken voor deze wijziging schriftelijk een bevestiging.

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer