Skip to main content

in november heb ik een sim only afgesloten, nu wil ik deze graag omzetten naar een vast abonnement, is dit mogelijk? 

Hallo @Jeroen0373 , je bedoelt waarschijnlijk dat je in november een prepaid-kaart gekocht hebt.

Sim-only is namelijk een mobiel abonnement.

Je kunt met nummerbehoud zeker een mobiel abonnement (sim-only) afsluiten. Zorg er dan wel voor dat je prepaid-tegoed zo goed als op is, want bij de meeste providers raak je bij overstap je tegoed kwijt.

Het kan zijn als je van KPN prepaid naar KPN Postpaid gaat ze dit kunnen verrekenen maar dat kun je dan het beste even in een lokale KPN-winkel vragen die e.e.a. meteen voor je in orde kunnen maken.

Succes


Hoi Jan !

Ik heb Sim only geen prepaid !ik heb ergens gelezen dat je na 3 maanden het om kan zetten naar een abonnement met telefoon,maar is dat zo ?

 

 


Ja dat kan in de winkel of via de klanten service niet online.


Hoi Jan !

Ik heb Sim only geen prepaid !ik heb ergens gelezen dat je na 3 maanden het om kan zetten naar een abonnement met telefoon,maar is dat zo ?

 

 

Hallo @Jeroen0373 , als je je vraag duidelijker gesteld had had ik ook een duidelijker antwoord kunnen geven.

 


De vraag was wel duidelijk. De titel schepte de verwarring.


De vraag was wel duidelijk. De titel schepte de verwarring.

Hallo @Galdor68 , bij mij is een simonly gelijk aan een vast abo.

Zelf hebben wij beiden ook een sim only en zijn ook vaste abo's.

 


Goed punt.


@Jeroen0373 Welkom op ons Forum! Het klopt inderdaad dat je na 3 maanden je Sim only kan wijzigen naar een abonnement met een toestel. Hiervoor kan je contact opnemen met onze klantenservice 0800-0402.


Reageer