Skip to main content

Mij is hetzelfde ovekomen, ik ben van toestel gewijzigd en zie niet meer wie er belt. Een sim van een ander provide geeft in deze nieuwe telefoon wel het nummer of mijn contact uitde lisjt weer.

Ik zie dat dit aan de zijde van KPN oplosbaar is, kan dit niet voor alle klanten worden centraal worden gedaan?

hoe kan ik dit snel  voor elkaar krijgen zonder hiervoor eerst dagen aan de telefoon te wachten? 

Hi @inkomende gesprekken en welkom op het forum! 

Niet de bedoeling dat je niet kunt zien door wie je gebeld wordt, en super dat je al een andere simkaart hebt getest. Zou je allereerst 4G bellen uit willen zetten? Dit is een tijdelijk iets, en even om te testen of je dan wel ziet door wie je gebeld wordt.

Zo ja, zou je dan je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen? Met name met het 06-nummer waar het om gaat en het toestel dat je nu gebruikt (dit kan onder persoonlijke opmerkingen). Geef hier een seintje wanneer je dit gedaan hebt en dan pak ik het verder op! 


Helaas dit helpt niet

 

ik krijg heel soms een bericht gemiste oproep meet nummer?

zou toch bij de telefoon onder gemiste oproepen moeten staan?

bij de andere simkaart gebeurt dit niet


Info van mij heb ik onder profiel ingevuld


Bedankt! Ik heb de instellingen bekeken en die staan goed, dus vanuit ons wordt nummerweergave niet geblokkeerd. Wat het dan wel is, is de vraag.

Het toestel dat je gebruikt is er niet één waar ik bekend mee ben, dus ik wil je aanraden om met je toestel naar een KPN winkel te gaan. Mijn collega's daar kunnen dan alles met je doornemen, en hopelijk lukt het dan wel om de oproepen goed te weergeven. 

Als alternatief kun je ook met ons bellen via 0800-0403. Ik zie namelijk dat je een zakelijk abonnement hebt, daarvoor is dat het juiste nummer. Een poging wagen op ons zakelijk forum kan ook nog! Hopelijk krijg je via één van die wegen snel de oplossing. 


Hoe kan het alles bij KPN goed  ik de contacten niet ziet en bij een simkaart van vodaphone  en simpel de contacten zichtbaar zijn?


Dat is giswerk, maar ik vermoed iets met de koppeling van het toestel en ons netwerk/de simkaart. Vandaar dat ik de winkel aanraad, die kunnen alles in persoon met je doornemen. Mocht je de oplossing gevonden hebben, laat je het weten? 🙂


Uiteindelijk heb ijk het zelf met behulp van internet opgelost

onder APN  stond verificatie op PAP heb nu ingevuld geen

alle inkomende telefoontjes hebben weer een nummer.


Fijn dat het gelukt is en bedankt voor het delen van de oplossing @inkomende gesprekken! 🙂


Ik heb het zelfde porbleem kan niet meer zien wie mij belt.

Ik zie dat het aan de zijde van KPN oplosbaar is.

Simkaarten van andere Providers hebben dit probleem niet

In de KPN winkel kunnen ze het helaas niet oplossen. 

Kan KPN dit nakijken?

 

Admin: samengevoegd met eigen topic iorigineel topic]


helaas ik zie wederom geen contacten meer


Hi @inkomende gesprekken! Gek dat het weer mis gaat, maar eens kijken of we het alsnog opgelost krijgen.

Je bent dus al bij de winkel langs geweest? Wat hebben ze daar getest?