Ik ben overgestapt sinds vandaag van Odido naar kpn maar het zou tussen 11 en 4 uur klaar moeten zijn maar tot op heden heb ik nog steeds geen netwerk ik kan niet gebeld worden en kan ook zelf niet bellen en heb ook geen 5g ik heb mijn telefoon al twee x aan en uit gezet maar ook dat helpt niet hierbij een foto
Beste antwoord door GeSp
Ja, als je e-sim hebt bestelt zal je die op je toestel moeten zetten via de MijnKPN app.
Je ontvangt na je bestelling een e-mail waarmee je jouw KPN ID kunt aanmaken.
Als je daarna ingelogd bent in de MijnKPN app hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen.
1. Maak een KPN ID aan 2. Koppel je bestelling aan je KPN ID 3. Download de MijnKPN app op het toestel waarop je e-sim wilt gebruiken en log in met je KPN ID. 4. Volg de stappen om e-sim direct te downloaden
Je ontvangt na je bestelling een e-mail waarmee je jouw KPN ID kunt aanmaken.
Als je daarna ingelogd bent in de MijnKPN app hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen.
1. Maak een KPN ID aan 2. Koppel je bestelling aan je KPN ID 3. Download de MijnKPN app op het toestel waarop je e-sim wilt gebruiken en log in met je KPN ID. 4. Volg de stappen om e-sim direct te downloaden
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.