Skip to main content

Goedemiddag,

ik heb vanmiddag telefonisch mijn abonnement verlengd incl nieuw toestel. ik zou een bevestiging per email ontvangen. Maar heb deze nog niet ontvangen. Ik wil de bestelling graag kunnen controleren.

Is het normaal dat het meer dan 3 uur duurt?

met vr groet

Inmiddels zijn we 2 dagen verder en heb ik nog altijd geen bevestiging ontvangen. 


UPDATE: Vanmorgen gebeld er was niets bekend van een bestelling of verlenging. Heel vreemd als je iemand aan de lijn hebt gehad en er niets gelogd is.Er moest iets aangepast worden dat zou een paar uur duren als ik de bevestiging daarvan ontving kon ik opnieuw bestellen. Zo gezegd zo gedaan om 13:30 opnieuw telefonisch besteld en verlengd. Eerst kreeg ik een bevestiging van contract. 1 minuut later een mail dat de order was geannuleerd omdat de gegevens niet kloppen met KvK (maar zaterdag is mij verteld dat het GEEN zakelijk abonnement is) en weer later een bevestiging van de bestelling. Kortom ik weet het nu niet meer. Helaas zag ik de mails pas nadat ik had neergelegd, anders had ik het kunnen vragen. Dus zit er niets anders op dan maar weer wachten tot morgenochtend. Ik had er beter aan gedaan het toestel zelf elders te kopen. Ik heb al meer dan 20 jaar een abonnement maar begin me af te vragen waarom als dit de service is.

 


Goedemiddag @nelleke2 en welkom hier op ons forum!

Dat verloopt allesbehalve van een leien dakje en ergens kan ik me voorstellen dat je jezelf afvraagt waarom je het toestel niet elders hebt aangeschaft. Is er nog sprake van verandering in deze situatie? Indien nodig kijk ik het ook graag even voor je na. Zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Ik heb mijn profiel aangevuld


ik heb mijn profiel aangevuld


ik heb mijn profiel aangevuld

Dankjewel @nelleke2 :)
Ik ben even voor je gaan kijken en zie dat jouw bestelling inderdaad is uitgevallen. Wat de reden hiervan is, durf ik niet te zeggen. Wel dat mijn collega's van de back office hier nog contact met je over op zullen gaan nemen. Vanaf hier kan ik je op dit moment alleen maar vragen om dat eerst even af te wachten. Mocht je eind volgende week nog niks hebben gehoord (waar ik overigens niet van uitga) laat me dit dan even weten!


Een laatste update: vanmiddag ben ik gebeld dat de gegevens aangepast zijn en dat ik opnieuw kon bestellen en verlengen. Zo gezegd zo gedaan. De telefoon is inmiddels verstuurd :-) 


Een laatste update: vanmiddag ben ik gebeld dat de gegevens aangepast zijn en dat ik opnieuw kon bestellen en verlengen. Zo gezegd zo gedaan. De telefoon is inmiddels verstuurd :-) 

Fijn om te horen @nelleke2 en ook bedankt voor deze update!

Ik verwacht dat alles vanaf hier verder soepel gaat verlopen maar mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat dit dan vooral weten :)Â