Skip to main content

Ik heb hetzelfde. Heb mijn nummer overgeschreven van een ander provider wegens andere werkgever. Heb ook vandaag een nieuwe SIM kaart gekregen, geactiveerd en in mij mobiel gedaan. Misschien kunt u mij ook helpen? Bellen gaat niet

Ā 

Admin: afgesplitst

Hoi @Gerdien1969Ā . Welkom op het forum.

Kun je toelichten wat je precies bedoelt? Je hebt/had een abonnement bij KPN? Of ben je overgestapt naar een andere provider? Alle info is welkom.

(je kunt trouwens in de meeste gevallen gewoon blijven bellen met de helpdesk via 1200 of 0800 0402 )


Beste Erwin,

Ik heb mijn arbeidscontract bij mijn werkgever beĆ«indigd en mag mijn telefoonnummer meenemen. Heel fijn. Heb geprobeerd deze naar KPN over te huizen. Maar daar gaat iets fout. Mijn werkgever zegt dat zij hem hebben vrijgegeven en jullie zeggen van niet. Maar in de tussentijd heb ik geen telefoon. Volgens jullie om administratieve redenen.Ā 


Het is wel echt het snelste hierover te bellen met ons @Gerdien1969.
Mijn collega's kunnen meekijken waarom de portering is afgewezen maar als die afgewezen is ligt het echt bij jouw werkgever.


Heb ik gedaan hoor. Maar het schijnt allemaal moeilijk te zijn. Weet je heb inmiddels al heel wat mensen gesproken. Eerst kon er geen contract afgesloten worden, want ik stond, zogenaamd, in het curatele register (heb ik ook een email van!). Daarna kreeg ik een email die ik volgens jouw collega, Koen, kon negeren, want dat was een foutje van het systeem. In de email stond dat er administratieve redenen waren. Die avond had ik plots geen telefoon meer. Vanmorgen weer telefonisch contact opgenomen met jouw collega Karin. Zij gaf aan dat mijn nummer door mijn werkgever nog niet vrijgegeven was. Mijn werkgever geappt, want bellen gaat nietĀ šŸ¤£. Ik heb een email van hun teruggekregen waarin het bewijs staat dat mijn nummer is vrijgegeven en dat KPN nog niet eens geprobeerd heeft om het aan te vragen!!! Daarna weer gebeld met nu jouw collega Jan. Hij gaf aan dat het goed komt (maar ik hoop dat je begrijpt dat ik daar nu wel een beetje mijn twijfels over heb), maar dat hij niet weet wanneer. Hij vertelde dat de backoffice het moet regelen en dat hij daar geen contact mee kan opnemen. Dat lijkt me erg sterk. Straks nog maar weer eensĀ  bellen