Skip to main content

Sinds enkele maanden wordt in vrijwel elk telefoongesprek met mijn partner, de verbinding verbroken. Soms direct na het opnemen, soms pas veel later in het gesprek. We hebben beide KPN en we ervaren dit beide NIET als we met andere nummers bellen, enkel met elkaar. Het gebeurt 9 van de 10 gesprekken en inmiddels wordt het behoorlijk irritant.. Hoe komt dit en hoe lossen we dit op?

Beiden mobiel ?


Ja beide mobiel 


Voor de duidelijkheid, ik vroeg dit als een soort voorwerk voor de kpn-er die dit na enige tijd verder op zal pakken.

Er zijn op dit forum div. mensen -niet in dienst van kpn- actief op dit gebied.

Nu is dit onderwerp abusievelijk al gemarkeerd als oplossing en dan is er een kans dat de kpn er geen aandacht meer aan besteed.

Hoe dit ongedaan te maken weet ik niet, wellicht dat een van de andere forum-ers dat weet ? Attentie vragen van een (welke) kpn-er ?

EN, vul alle relevante gegevens in het profiel (alvast) in, verder alleen in te zien door een kpn-er.


Hoi @Afk, dat is wel heel bijzonder. Dus met een persoon wordt de verbinding steeds verbroken. Is het ook nog willekeurig hoe lang een gesprek kan duren? Beiden mobiel dus. Ook allebei KPN? Verbinding op locatie is verder wel in orde? Je kan daar met anderen wel goed bellen?


@Bart_Z bedankt voor je reactie. Ja klopt beiden mobiel abonnement van KPN, verbinding op locatie is prima want het gebeurt overal en nergens. Soms na 1 seconde, soms na 30 minuten en beide ondervinden we dit niet met het bellen naar anderen.


Hebben jullie "gratis onderling bellen” en @Bart_Z kan het daar wat mee te maken hebben?


@Henk2304 geen idee. Ik bel sowieso onbeperkt. En mijn partner heeft het via de zaak. Denk ook onbeperkt.


Twee aparte abo's geregistreerd op andere adressen, ergo: geen "gratis onderling bellen". Niet dat het qua kosten in jullie geval wat uitmaakt. 


@Henk2304  O, ja dan geen gratis onderling bellen inderdaad... maar zou niet uit hoeven te maken... het is en blijft vreemd en behoorlijk irritant..


@Afk, ik wil eens kijken of ik hier melding van kan maken bij de Technische Dienst. Ik kan het niet verklaren namelijk. Ik zie echter dat ik nog geen gegevens van je heb. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer en naam van de contractant. En wil je ook het nummer toevoegen waar het mis mee gaat? Hoor ik graag van je als je het gedaan hebt, dan kan ik er mee aan de slag. 


@Afk, ik wil eens kijken of ik hier melding van kan maken bij de Technische Dienst. Ik kan het niet verklaren namelijk. Ik zie echter dat ik nog geen gegevens van je heb. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer en naam van de contractant. En wil je ook het nummer toevoegen waar het mis mee gaat? Hoor ik graag van je als je het gedaan hebt, dan kan ik er mee aan de slag. 

Hoi @Bart_Z 

Ik heb mijn eigen gegevens toegevoegd. Die van mijn partner staan onder contract van de zaak.

 


Ik wil hier graag melding van maken, voor onderzoek waar het probleem zit. Ik heb hiervoor nog wat meer informatie nodig. Welk merk en type toestel heb je? En wil je het nummer van jouw partner nog toevoegen aan jouw Forumprofiel, dan kan daar gericht onderzoek naar gedaan worden. Ik hoor graag van je.


@Bart_Z  Ga ik doen. Ik heb een Samsung Galaxy a7 2018 en mijn partner een Samsung Galaxy s8


Ik heb een melding gemaakt. De Technische Dienst gaat er onderzoek naar doen. Binnen twee week wordt er contact gezocht om het te bespreken.