Skip to main content
Beantwoord

Verbinding tussen hotspot Samsung Galaxy S21 en Xbox valt steeds weg

• August 5, 2021
  • 1 reactie
  • 181 keer bekeken

Hoi KPN

Ik wil graag gamen via de de hotspot van me Samsung s21. Verbinding maken is geen probleem echter valt de verbinding tussen mijn xbox en s21 steeds weg. Hierdoor is het onmogelijk om te gamen.

Enig idee waarom hij steeds wegvalt?

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo @p0entah, welkom! Waarom de verbinding precies wegvalt, weet ik niet, het kan namelijk meerdere oorzaken hebben. Wat ik wel weet, is dat een hotspot verbinding niet ideaal is voor gamen op de Xbox. De telefoon maakt draadloos verbinding met de mast, vervolgens probeer jij de Xbox ook weer draadloos te verbinden met jouw telefoon. Dit is dus verre van ideaal. Voor gamen is een bekabelde verbinding bij uitstek het beste. Ik zou dan ook afraden om via een hotspot te gamen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 9, 2021

Hallo @p0entah, welkom! Waarom de verbinding precies wegvalt, weet ik niet, het kan namelijk meerdere oorzaken hebben. Wat ik wel weet, is dat een hotspot verbinding niet ideaal is voor gamen op de Xbox. De telefoon maakt draadloos verbinding met de mast, vervolgens probeer jij de Xbox ook weer draadloos te verbinden met jouw telefoon. Dit is dus verre van ideaal. Voor gamen is een bekabelde verbinding bij uitstek het beste. Ik zou dan ook afraden om via een hotspot te gamen.