Skip to main content
Vraag

Verbinding valt weg op Apple watches met Multisim

• April 22, 2025
  • 1 reactie
  • 11 keer bekeken

Ik heb sinds kort 2 sim only abonnement (esim) en 2 multisim (telefoons zijn iPhones en de multisim geactiveerd op Apple Watches). 

De verbinding nu op mijn Apple Watch valt weg, helemaal als ik mijn telefoon niet in de buurt heb. Dan krijg ik alleen verbinding door mijn Apple Watch opnieuw op te starten. Als de Bluetooth uitstaat op mijn Apple Watch blijft de verbinding wel actief. Maar aangezien ik ook Bluetooth oordopjes heb, wil je niet de Bluetooth uit hebben staan. 
Dit probleem is bij beide telefoons en beide Apple Watches. Is het een oplossing om de esims te veranderen in fysieke simkaarten? Of hebben jullie een andere stabiele oplossing?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Andreasvdlinden . Welkom bij de KPN Community.

Alles wat ik weet over multisim staat in dit kennisbank artikel: 

Ik denk daarom niet dat fysieke kaarten de oplossing zijn.  Waarom jouw verbinding verbreekt weet ik niet.  Ik denk dat - als je geen antwoorden in het kennisbank artikel vind - dat je het beste een terugbel afspraak kunt inplannen voor één op één hulp. Dat kan via deze link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community