Beantwoord
Verbindingsprobleem of ongeldige MMI code / toestel doorgeschakeld
Ik zet mijn (prive) toestel dagelijks op doorschakelen. (naar zakelijke telefoon) Zelden of nooit problemen gehad. Sinds gisteren gaat het mis. Mijn (prive) toestel staat nu doorgeschakeld en ik kan het niet meer uitschakelen? Ik krijg de melding "Oproepen doorschakelen onvoorwaardelijk voor alle basisservices. Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code".
De doorschakeling staat nog steeds "aan" maar op mijn toestel zie ik niet de melding dat dat ook zo is?
De doorschakeling staat nog steeds "aan" maar op mijn toestel zie ik niet de melding dat dat ook zo is?
Beste antwoord door Burhan
Is het inmiddels allemaal weer goed, Marto?
Doorschakelen zou gewoon moeten werken door: *21*0612345678# in te toetsen. Het mobiele nummer is in dit geval een voorbeeld :-)
Het uitschakelen doe je dan door #21# in te toetsen.
Ik hoor graag van je!
Bekijk origineelDoorschakelen zou gewoon moeten werken door: *21*0612345678# in te toetsen. Het mobiele nummer is in dit geval een voorbeeld :-)
Het uitschakelen doe je dan door #21# in te toetsen.
Ik hoor graag van je!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.