Skip to main content

Hier hetzelfde probleem, alles geprobeerd. Is behoorlijk irritant. Is er inmiddels een werkbare oplossing gevonden?

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hallo @Kevinweevers wil je even uitleggen wat je probleem is?

Wat lukt er niet, welke (fout)melding(en) krijg je?

 


Ik heb nergens een internetverbinding en kan niet bellen of gebeld worden.


Hi @Kevinweevers en welkom op het forum! 

Dat is niet de bedoeling. Heb je al verschillende providers geprobeerd daar en staat roaming aan op je toestel? 
Merk je met andere providers wel verbetering, of heb je ook dan geen verbinding? 


@Sanne_M  met alles geprobeerd bedoel ik ook echt alles. 4g, 3G netwerkinstellingen opnieuw ingesteld. Maar niks werkt, ik weet niet of het aan de iPhone 11 ligt, maar ik vind het erg matig dat ik nu alleen op de WiFi kan om contact op te nemen met collega’s en niet eens gebeld kan worden. Ik ben morgen terug in Nederland en zal dan contact opnemen. Wanneer ik het 1200 nummer bel met de telefoon van een collega volgt er een bericht dat ik een sms zal ontvangen met informatie.. dat schiet natuurlijk niet op als je nergens ontvangst hebt..


Inderdaad niet handig, want die SMS krijg je niet binnen. 😅 Goed dat je vandaag telefonisch contact opneemt. Mocht je na dat contact nog vragen hebben, laat het hier gerust weten!