Skip to main content

Waar zie ik hoeveel gb heb ik gebruikt in het buitenland bij een onbeperkt internet en bellen abonnement, om te zien hoe ver ik zit van de  restrictie van 25 gb in het buitenland?

Hallo @petercamper ,

Dit kun je nergens zien. 

De wens om dit wel te kunnen terugzien is aan KPN doorgegeven en dus bij KPN bekend. Mogelijk wordt dit ooit in de toekomst zichtbaar, maar dat is dus niet zeker.


Oke,

 

Of eigenlijk niet oke,

 

Toch bedankt voor je antwoord en hopen dat kpn dit in orde maakt. Gegevens zijn er natuurlijk dus alleen nog maar even openbaar maken.

Peter


Het is weliswaar niet het antwoord dat je graag zou willen zien of horen maar je kunt ook een extern programma installeren welke het verbruik per ingestelde periode laat zien.

Ik heb hiervoor de app DataMan geïnstalleerd, de standaard versie is gratis en daaraan heb je in feite al voldoende aan om datgene te zien wat jij vraagt.

Met de betaalde Pro versie kun je o.a. ook het verbruik per dag zien.

Ik gebruik deze versie i.c.m. Mobile Onbeperkt Internet abonnement om tijdens de dag te kunnen zien hoeveel ik van de 5Gb per dag al heb gebruikt.

Nu zijn er natuurlijk meer van dit soort programma’s maar DataMan vind ik persoonlijk één van de betere.

 


Hallo,

 

hier heb ik wat aan.

Wist van het bestaan niet af,

 

Ik ga het proberen, bedankt

Peter


Zou fijn zijn als dit terug te zien is in MijnKPN. T-Mobile laat dit namelijk wel netjes zien.


Hallo @Maytje 
Sinds afgelopen december is dit bij KPN ook te zien. Gebruik daarvoor de MijnKPN app. 

Open de app en kies "Meer opties bekijken" en dan "Al mijn bundels"

 


Hallo @Maytje 
Sinds afgelopen december is dit bij KPN ook te zien. Gebruik daarvoor de MijnKPN app. 

Open de app en kies "Meer opties bekijken" en dan "Al mijn bundels"

 

Ah top, dit kon ik via Google niet vinden namelijk. Thanks voor je reactie!