Skip to main content

Goedemiddag,

 

Kan ik ook chatten of direct contact krijgen met een medewerker? Via de app, digitale assistent lukt dat niet en ik kan/wil niet bellen op een cruise. Daar heb ik wel data via het schip maar bellen gaat via de satelliet.

ik heb vooraf twee extra buitenlandbundels gekocht waarvan 1 voor de VS en 1 voor overige landen. De eerste dagen waren in de VS maar daar is niets van de 10.000 MB vanaf geboekt, er is wel circa 600 MB van de andere bundel van 2000 MB geboekt. 
 

De vraag is hoe dit is op te lossen. Naast de vraag waarom ik na de FAQ’s, de enquête ingevuld over geen contact kunnen krijgen en een half uur via online chat via de computer, ik geen direct chatcontact met een medewerker kan krijgen.

Vriendelijke groeten,

 

Ruud

Hallo @RuudT1 ,

De chat is al ruim een jaar geleden opgeheven. 

Los van telefonisch contact heb je ook contactmogelijkheden via X en Facebook. 

Of dit forum, maar daar heb je geen direct contact en het kan vaak meerdere dagen duren voordat er een moderator langs komt. 


Ah thx! Dan probeer ik X nog wel als er hier geen reactie komt vanuit KPN

Groetjes, Ruud


Ha @RuudT1, hier ben ik dan! Je geeft aan dat je op een cruise zit. Kan het zo zijn dat je in de VS ook al richting het water zat, daardoor je geen verbinding had met een Amerikaans netwerk? Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en klantnummer? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 


Hi Marcia,

Op basis van het eerste antwoord heb ik toch maar via Facebook ingelogd en heb ik via Messenger direct contact gehad. En ik zat echt nog twee dagen in Atlanta en Chattanooga en dus niet al dicht bij het water. Vanochtend vroeg weer geland en het wordt door je collega opgelost. 

Fijne werkdag, thx en groetjes,

Ruud


Fijn dat het wordt opgelost. 👍