Skip to main content

Ik zoek een vergelijkbare telefoon met vergelijkbare kosten.als mijn samsung a71 maar die vind ik niet.

Een beetje vergelijkbare telefoon is meteen minimaal €20 in de maand meer dan wat ik nu betaal.

Dan heb ik het over de A53 en de oppo reno bijvoorbeeld.

Graag zie ik  nou eens een fatsoenlijke aanbieding

Voor een erg lange klant bij kpn.

 

 

Als u niet verteld wat u nu betaalt, dan kunnen wij niet voor u op zoek natuurlijk…

De a71 is nu niet meer zo goed verkrijgbaar. Maar volgens het grafiekje op tweakers.net heeft die grofweg 400 euro gekost.

https://tweakers.net/pricewatch/1500748/samsung-galaxy-a71-zwart.html

Beetje afhankelijk van wanneer u hem aangeschaft heeft.

Een a53 is zowat goedkoper. Rond de 350 euro ofzo.


Ik heb het over een kpn abonnement bijelkaar €25 euro per maand zonder bijbetaling.

Geen los toestel.


Abonnement én afbetaling toestel in totaal samen tot 25 euro per maand? En geen bijbetaling?

Dat gaat écht niet lukken.

Het zal wel “iets” meer worden. Heb je wel ook een aansluiting thuis voor internet van kpn? 

Je wilt wel iets van internet buiten de deur toch? Dan kom je met 3 GB en 150 minuten / sms zonder extra kosten binnen het abonnement al op € 16,50 (exclusief de korting bij ook thuis kpn internet).

Nog eens maar € 8,50 per maand voor afbetaling zonder bijbetaling gaat het dan totaal niet worden. Dan kom ik op een telefoon van maximaal € 204 euro. Volgens mij heeft kpn die niet.

Je huidige Samsung A71 was indertijd al € 399,99 .


Kunt u een schermafdruk plaatsen van een factuur van uw huidige abonnement waar ook de toestelkosten op staan?

Graag pagina 2 dan. Op pagina 1 is niet veel te zien.


Nick83 bent u van kpn ? 

 


Nick83 bent u van kpn ? 

Nee. Maar als u uw privé gegevens wegpoetst is het plaatsen van pagina 2 van de factuur geen probleem. 


Dan maak ik geen kopie maar kan ik je het wel vertellen.

Hussel 5G 150 belminuten 

Toestel €7,42

Abonnement  €17,91


Tja, 5G…. (waar je met je huidige 4G-only telefoon niks aan hebt, die werkt nu gewoon via 4G.)

Maar hoeveel GB data heb je nu maandelijks???

En een afbetaling van nog geen 8 euro per maand zonder bijbetaling gaat echt niet lukken. Dan kom je op een toestel van rond de 200 euro zoals ik al vermeldde. Die kan je net zo goed meteen aftikken. Dan zijn je maandlasten alleen je abonnement.

En als je nu nog voor je toestel betaalt, loopt je minimum abonnement periode nog en kun je niet eens verlengen en dus ook geen toestellening nemen.

Denk wel dat een BKR registratie voor de lening (van af € 250) behoorlijke gevolgen kan hebben voor leningen (bv hypotheek) daarná?!


5 GB data

Dat ga ik ook doen waarschijnlijk , een los toestel aanschaffen met een losse sim abonnement.

Ben ik het goedkoopste uit als ik zo hoor.

 

 

 


Ik heb mijn telefoon gewoon bij de lokale telefoonwinkel uitgezocht en gekocht. Zonder lening. (kan ook daar met lening indien je contractvrij bent, maar ik wilde die extra maandlasten niet. Heb 3 jaar deel van vakantiegeld opzij gelegd voor telefoon.)

En je abo verlengen lijkt me dan niet nodig. Je hebt al een prima abo. Hoewel het nu wel wat gunstiger is.

Overigens is '’verlengen'’ niet helemaal de goede term. Je neemt een nieuw abonnement op hetzelfde nummer bij dezelfde provider. (ook het nieuwe abonnement heet nog steeds Hussel, als is de prijs wat gunstiger t.o.v. de inhoud van de jouwe.)


PeterG bedankt voor uw reactie.

Ik ga een los toestel halen omdat dat toch het voordeligst is.