Helaas dat het via deze weg moet! 1,5 jaar al problemen met mijn iPhone 12 pro met de internetverbinding, bellen 5g etc. (het zelfde probleem als bij de iPhone 11) Na 1,5 jaar telkens van het kastje naar de muur gestuurd te worden door het personeel van KPN, zowel telefonisch als fysiek in de winkel uiteindelijk met pijn en moeite een vervangende iPhone 12 pro gekregen.
Nu zit ik het met het volgende probleem en feit dat ik al 1,5 jaar met een toestel heb gelopen dat niet voldoet na verwachting en wettelijke eisen. Ben ik het gesprek aan gegaan met KPN ivm een vergoeding/compensatie van mijn telefoon abonnement. KPN kwam met een aanbod van maar maximaal 4 maanden te vergoeden inplaats van 18 maanden. Ze gaven aan dat ze echt niet meer kunnen betekenen, na mijn idee proberen ze het gewoon voor zo goedkoop mogelijk je af te kopen. Nou wil ik via deze weg duidelijk maken dat ik dit schandalig vindt en niet normaal vindt! De klanten die problemen hebben gehad met een iPhone 11 hebben allemaal een iPhone 12 gekregen ter compensatie en ik moet het doen met een dezelfde telefoon (ben hier niet op vooruit gegaan) en maar 4 maanden compensatie. Heb op de site ook een topic gelezen van een klant en KPN geeft zelf aan de abonnement kosten te vergoeden vanaf Juli 2022 tot wanneer de klant zijn nieuwe iPhone 12 in ontvangst heeft genomen. De klant had de topic in December 2022 geplaatst.
Wat ik hier uit duidelijk wil maken is dat de klant al meer als 4 maanden vergoed krijgt en bij mij kunnen ze niet meer als 5 maanden uitkeren. Via deze weg vraag ik nogmaals om mijn 18 maanden uit te keren of een iPad AIR (5e generatie) 256gb Blauw als compensatie/vergoeding.
Mochten er nog meer klanten zijn die het zelfde probleem hebben ervaren wil ik graag hun advies vragen en hulp.