Ik wil graag mijn abbonoment verhogen naar unlimited dat maar vind het zo gek dat oude bestaande klanten maar beschikking krijgen over 22gig (buitenland) en 25 gig voor de nieuwe klanten.
Ook de prijsverschillen zijn aanzienlijk aan de verschillende kanten.
Dat klopt niet. Voor bestaande klanten die een nieuw abonnement afsluiten zijn de prijzen gelijk aan nieuwe klanten. Waar ziet u verschil? U zit nog in de contractperiode? Kunt nog niet verlengen?
@Nick83 Ik zie dit ook terug. Via de site kost het 26 euro voor een 1 jarig abonnement (onbeperkt data/bellen). Via de app kost dit 35 euro. Aan de telefoon werd er aangegeven dat dit door een actie komt. Ik zie echter geen acties staan naast 2.5 euro korting op de onbeperkt abonnement (28.50 → 26)
Als u oude contract is verlopen, kunt u verlengen naar Hussel met nieuwe voorwaarden. Met de oude abbonementsvorm kunt u mogelijk ophogen, maar wel met de voorwaarden die daaraan gekoppeld zijn.
In de app of in MijnKPN moet je klikken op "U kunt nu verlengen".
Dan word je doorgestuurd naar de website en krijg je precies hetzelfde aanbod als een nieuwe klant.
Kunt u echt nog niet verlengen, omdat u nog in de contractperiode zit, dan kunt u wel uw huidige abonnement aanpassen naar meer data of onbeperkt data. Maar dan zijn de prijzen anders.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.