Skip to main content

Beste KPN,

 

Gisteren en vorige week met de helpdesk/klantenservice gesproken maar zij zagen dat de smsjes verzonden waren. 

 

Ik weet ook niet op welk nummer de SMS'jes binnenkomen maar alle andere smsjes zoals verificatie van anderen bedrijven of vrienden/familie komen binnen. 

Hier idem en de helpdesk zegt dat alles goed is. 
hoe open ik een eigen topic of kan iemand mijn nummer 

na kijken van kpn?

 

Admin: berichten verplaatst naar eigen topic​​​


 


Beste @Neptunes8623, welkom! Gek dat je ze niet hebt ontvangen! Zou je eens willen testen of je ze wel krijgt als je de simkaart in een ander toestel plaatst? Als dat niet zo is, zou ik je toch willen adviseren om opnieuw te bellen met mijn collega's via 0800-0402. Zij kunnen dan een ticket richting onze technische dienst aanmaken om dit verder uit te zoeken. 


Hoi Marcia,

 

Nog steeds niet, klantenservice weet zich ook geen raad dit is de enige manier om mijn abonnement morgen te verlengen of ik moet morgen bellen als de pre-order van de iphone 16 series is?

 

Mvg,

Clayton 


De simkaart in een andere telefoon simlock vrij werkt ook niet, ik bel al met de klantenservice


En tot op heden geen pre-order kunnen doen omdat er vanuit de KPN verlengservice ook een contract en bkr-check wordt verstuurd via SMS.

 

Wie o wie kan mij helpen?


Wel komisch dat zelfs de klantenservice of de community niet reageert?


Je hebt op jouw iPhone toch niet het nummer geblokkeerd waarmee KPN die smsjes verstuurd?


Wat zou dat nummer moeten zijn?


Wat zou dat nummer moeten zijn?

Dat zou ik niet weten.


Wat zou dat nummer moeten zijn?

Dat zou ik niet weten.

Dat is de 1200 nummer, of +31612001200


Niet geblokkeerd maar ik check de lijst op mijn telefoon even. Het heeft gewoon gewerkt er voor


Wel komisch dat zelfs de klantenservice of de community niet reageert?

Op de community heb je vooral contact met andere klanten. Moderators zoals ik, zijn ook actief, maar het kan dus even duren voordat je een reactie krijgt. Ik zie dat er inmiddels een bestelling gedaan is, dat is goed om te lezen! Is het nu ook opgelost met de verificatiecode? 


Reageer