Na 35 jaar komt er een einde aan onze relatie met KPN. Ik wilde een abonnement uitbreiden op voorwaarde dat het nummer van een ander abonnement geporteerd zou worden. Op het geporteerde nummer loopt nog een contract. Volgens de medewerker van KPN was dit geen probleem, dus werd mij de uitbreiding incl telefoon verkocht. Wat blijkt de portering lukt niet omdat er een contract op zit. KPN gebeld medewerker gaf aan dat het eigenlijk niet kan maar ik moest maar even op de website het abonnement van privé naar zakelijk omzetten. Dit was onmogelijk en dus het tweede foute advies! KPN gebeld en eindelijk een eerlijke medewerker aan de lijn gekregen die zei dat het allemaal niet mogelijk was en ik de rit uit moest zitten. Ik een klacht ingediend, en ik ben gebeld met kort samengevat het antwoord jammer dan! Totaal geen zelfreflectie of iets van sorry. Ik ben er klaar mee en stap op met de producten die nu al wel weg kunnen.
Bladzijde 1 / 1
Dat klinkt allemaal niet best ​
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.