Skip to main content

Hallo, laatst via belsimpel overgestapt naar kpn mobiel. Alleen is het daar fout gegaan met m’n email adres opgeven, autocorrect maakte er wat anders van en dat zag ik later pas. Nu krijg ik dus niks binnen via de mail. Hoe kan ik dat veranderen? 

Hoi @Cendy. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het verkeerde emailadres bij ons bekend is. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via het gratis nummer 0800 0402. Zij hebben de mogelijkheid om na een verificatie het contact e-mail adres aan te passen.


Hoi @Cendy. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het verkeerde emailadres bij ons bekend is. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via het gratis nummer 0800 0402. Zij hebben de mogelijkheid om na een verificatie het contact e-mail adres aan te passen.

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je verder bent geholpen door onze klantenservice. Als je onze hulp nog nodig hebt, dan horen we dat graag!