Skip to main content
Vraag

Verkeerd e-mailadres opgegeven bij bestelling Sim Only

• October 27, 2025
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

Een paar dagen geleden heb ik een KPN-abonnement afgesloten met nummerbehoud.
Waarschijnlijk heb ik daarbij per ongeluk een verkeerd e-mailadres ingevoerd — ik heb in plaats van @hotmail.com @hormail.com getypt.

Ik heb al contact gehad met de klantenservice, maar zij gaven aan dat ik nu een fysieke simkaart krijg in plaats van de eSIM. Die is inmiddels besteld.
Toch wil ik graag dat:

1. Ik wil dat mijn abonnement in MijnKPN komt , want dat is nu nog niet het geval (terwijl het al actief zou moeten zijn), en

2. Dat mijn goede e-mailadres wordt gekoppeld aan mijn abonnement, zodat ik voortaan alle mails (zoals de eSIM QR-code of facturen) op mijn juiste adres ontvang.

De klantenservice probeerde de mail met de QR-code door te sturen, maar ik kreeg dan alleen een bericht met “****” erin, zonder de QR-code zelf.

Hoop dat ik hiermeer geholpen kan worden snel want heb nu geen telefoon meer omdat het niet gelukt is.

Alvast bedankt voor de hulp!

Vriendelijke groet,

Odette

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom in onze community ​@odette505! Ik doe graag een poging om je hier op weg te helpen met jouw abonnement in MijnKPN. 

Als antwoord op je eerste punt: Je kan via deze stappen jouw abonnement (product) koppelen in de MijnKPN app. Je krijgt overigens een verificatiecode via sms, uit veiligheid, om te kunnen koppelen. Dus zo gauw je de simkaart in huis hebt en in gebruik genomen hebt, moet dit geen probleem zijn!

Daarna komen we bij punt twee. Zo gauw het koppelen hierboven is gelukt, kan je jouw abonnement en contactgegevens inzien. Waar nodig kan je ze dan aanpassen! 

Laat je weten of het via deze stappen lukt? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 31, 2025

Ja, dat is gelukt, maar krijg ik als ik het gekoppeld heb dan wel in me mail ook de facturen en zo, of gaat dat juist naar de verkeerde email?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik verwacht dat het nu goed staat, omdat je jouw abonnement aan je KPN ID met het juiste e-mailadres hebt gekoppeld ​@odette505. Voor de zekerheid kan ik het even voor je nakijken. Vul je je profiel zo volledig mogelijk in met je adresgegevens, klantnummer en zowel het verkeerde als het juiste e-mailadres? Dat laatste kan je kwijt bij ‘persoonlijke opmerkingen’. In je profiel zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator.

Geef je een seintje als je ze ingevuld hebt?