Skip to main content

Hallo, 

Graag ontvang ik restitutie van 14,99 euro voor bundel Alles in 1. Ik heb per abuis op de bundel geklikt ipv. opwaarderen.

 

Met vriendelijke groet,

Grace

Hoi @Grace AL, welkom op het forum! Via de KPN Prepaid app is het niet mogelijk om dit per abuis verkeerd te doen omdat bundels en opwaarderen daar verschillende schermen zijn. Kun je daarom iets meer toelichten hoe dit is gebeurd? Vul verder ook je forumprofiel in, dan kan ik kijken of ik hierin iets voor je kan betekenen. Als je de Prepaid app nog niet gebruikt, dan raad ik sowieso aan om dat te gaan doen. 


Beste Erik,

Ik kwam pas na de betaling achter dat ik in een verkeerde scherm zat en zag dat de bundel maar voor 1 mnd geld. Nou dat zie echt niet want die melding zit mooi net buiten de scherm onderaan. Heel slim van KPN.

Wat me erg verbaasd dat KPN zo traag reageert. Ik heb vorige week telefonisch melding gedaan en tot op heden ben ik nog steeds niet terug gebeld. Ik heb dus voor een bundel betaal die ik helemaal niet gebruik. Daarom vroeg ik KPN om een restitutie maar helaas helemaal geen gehoor vanuit KPN. Ik zit heel erg lang bij KPN en vroeger belde ik en het was zo opgelost. En ja iedereen maakt fouten maar blijkbaar kiest KPN alleen maar voor geld.

Graag hoor ik van u bij wie mag ik me melden. Het is heel normaal als je iets koopt en dit niet voldoet aan de verwachtingen dan kan je dit retourneren.

 

Met vriendelijke groet,

Grace AL

 


Ps. En het is echt per abuis gegaan want ik hem het via de laptop en niet via de app betaald.


Dank voor de toelichting, @Grace AL! We kunnen dit crediteren, maar dan wel alleen als desbetreffende bundel ook niet gebruikt is/wordt. Dat is inmiddels op de 15e door een collega  uitgevoerd.