Skip to main content

Als ik mijn abonnement wil verlengen met in dit geval de Samsung Galaxy S10 plus, komt op het scherm bij "Jouw keuze" een bedrag van eenmalige bijbetaling van € 461,69. Dit is bijbetaling toestel € 456 en € 5,69 thuiskopieheffing. Hierbij betaal ik gedurende 2 jaar € 10,00 per maand voor het toestel. Besluit ik echter om deze bestelling in de winkelmand te zetten dan is de bijbetaling voor het toestel in één keer € 480 en thuiskopieheffing € 5,69, totaal € 485,69. Dat is echt wel husselen maar ik wil het toestel wel graag voor € 461, 69 hebben. Zo ook bij een nieuw abonnement,  zie de screenshots hieronder.

 

Blijkbaar durft niemand van KPN zich hier aan te wagen. Ik ben zelfs bij de KPN winkel geweest en daar geven ze tenminste toe dat het een fout is, want volgens die medewerker is het toestel geen €696  maar €720. Foutje op de website, moet u KPN bellen. Helaas krijg je daar ook iemand die geen enkel mandaat heeft. Dus dan maar geen verlenging.

 


Het is hier geen chatbox . Een medewerker reageert doorgaans binnen 48uur. 


Jammer dat het geen chatbox is, zou een goede mogelijkheid zijn om klanten te helpen, doen banken en verzekeringnaatschappijen ook i.p.v. wachttijden bij bellen. Maar als 1200 niet helpt en de KPN winkel ook niet, verwacht ik van het forum ook niet veel. Het is niet meer dan een constatering


Huh je kan via de site gewoon chatten met de klantenservice hoor. 


Niet kunnen ontdekken op de site, ook niet bij mijn kpn


Chat inmiddels gevonden


Hi Keizer. Excuses voor de wat late reactie. Is alles duidelijk geworden n.a.v. de chat? Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.


Ja, het is duidelijk geworden. De website van KPN geeft een foute prijs maar helaas heb ik daar niet van mogen profiteren.