Skip to main content
Hi Kpn,



Ik heb 13 juni jl. een abonnement bij jullie afgesloten met een Samsung S10, helaas ben ik met dit toestel niet tevreden en zou ik heel graag weer terug naar iPhone willen. Is dat mogelijk? Dus een ander toestel kunnen krijgen. Dank voor reactie alvast!
Als je een aankoop via internet of telefonisch (koop op afstand) hebt gedaan, geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Als je spijt krijgt van je aankoop kun je die binnen deze termijn zonder opgaaf van reden ongedaan maken. (bron)



Je had dus tijdig moeten beslissen of de Samsung de juiste telefoon voor jou is.

Nu is dat waarschijnlijk te laat.



Een KPN moderator zal hier ook nog reageren. Reactie binnen 1-2 dagen (afh. van drukte)
Hi Qiqi, welkom hier.



Als je een aankoop via internet of telefonisch (koop op afstand) hebt gedaan, geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Als je spijt krijgt van je aankoop kun je die binnen deze termijn zonder opgaaf van reden ongedaan maken. (bron)



Je had dus tijdig moeten beslissen of de Samsung de juiste telefoon voor jou is.

Nu is dat waarschijnlijk te laat.



Een KPN moderator zal hier ook nog reageren. Reactie binnen 1-2 dagen (afh. van drukte)




Ik ben bang dat RBxx helemaal gelijk heeft. Na 14 dagen is het helaas niet meer mogelijk, dat beschouwen we als redelijk ruim. Ik hoop in dit geval dat je er toch aan zult kunnen wennen. 🙂