Skip to main content

Ik heb een melding gehad dat ik mijn abonnement kan verlengen. Ondanks verschillende pogingen op diverse tijdstippen ontvang ik geen sms met een code. Online verlengen lukt dus niet. Graag ontvang ik van u zsm een code waarmee ik het verlengaanbod kan inzien.

 

Hi @Froufrou, welkom hier. Ik help graag.

Voor de zekerheid, probeer je wel hier je KPN abonnement te verlengen? Zo ja, zou ik mogen zien wat je ziet? Een screenshot? 


Als ik inlog op verlengen, moet ik mijn telefoonnummer invullen en zou ik per sms een code krijgen die ibgevuld moet worden. Maar hoe vaak ik dat ook invul, een sms met de code krijg ik niet. En kan dus ook niet verlengen. 


Hallo @Froufrou ,

Als het op die manier niet lukt, heb je nog diverse andere alternatieven; 

  • Regel het in een KPN winkel.
  • Bel naar 0800-0402.

Als ik inlog op verlengen, moet ik mijn telefoonnummer invullen en zou ik per sms een code krijgen d ie ibgevuld moet worden. Maar hoe vaak ik dat ook invul, een sms met de code krijg ik niet. En kan dus ook niet verlengen. 

Ik zie op basis van je telefoonnummer dat je kunt verlengen. Zou je alsjeblieft willen bellen met 0800 0402? Spreek daar "Verlengen” in, dan komt het goed, 


ik heb gebeld met 0800 0402. Als ik inspreek dat ik wil verlengen, krijg ik een verhaaltje te horen, wordt er een link gestuurd en automatisch de verbinding verbroken. Via die link moet ik mijn telefoonnummer intietsen en ik zou dan een code toegestuurd krijgen. Daar gaat hetvdus mis, want ik krijg geen code. Ik hoop van harte dat jullie mijn probleem serueus nemen en ik nu eindelijk eens duidelijk krijg waarom verlengen niet lukt. 


Dat is gek, wordt dan wel de verbinding verbroken of hoor je eerst een stilte en wordt je doorverbonden? Spreek anders storing website is, dan hoor je iemand aan de lijn te krijgen. 


Zodra de link wordt verstuurd, verbreken jullie de verbinding. Ik krijg dus niemand aan de lijn en vind dit nou niet bepaald service aan klanten, integendeel. Ik wil nu zo onderhand weleens weten waarom online verlengen niet lukt, ben nu al weken bezig om dit boven water te krijgen en via het forum werkt dit niet.. Ik overweeg door dit geklier toch over te stappen naar een andere telefoonaanbieder.