Skip to main content

Goedemiddag, werkt inmiddels de verlengingscode al? Ik probeer de hele dag al te verlengen, maar er komt geen code. Ik kan al wel verlengen. Zelfs gebeld met jullie, maar ook jullie kregen het niet voor elkaar ivm een storing?

 

Admin: afgesplitst

Hoi @Pat2411, als mijn collega's het ook niet konden vanwege een storing zal dat waarschijnlijk wel met elkaar te maken hebben. In de meeste gevallen is het dan even een kwestie van het later nog eens proberen!


Hoi @Thomas nou is blijkbaar geen storing. Mijn dochter krijgt ze wel binnen en ik niet. Inmiddels al paar x gebeld met jullie, maar komen niet verder😔 Zou zo willen overstappen eigenlijk, want heb in dit gedoe geen zin en wil gewoon verlengen 


Ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt @Pat2411, uit je verhaal maak ik op dat er iets met jouw verlenging niet goed gaat en er geen algemene storing of iets is.

Als je wilt kan ik even meekijken waar we op vastlopen, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@Thomas het is inmiddels gelukt en ze zijn alle 3 verlengd bij KPN. Bedankt voor je reactie en het meedenken


Ah top! Bedankt voor je terugkoppeling!