Skip to main content
Beantwoord

Verlengen lukt niet omdat ik geen sms krijg

• February 16, 2023
  • 4 reacties
  • 88 keer bekeken

Evana16
Deelnemer

Ik heb hetzelfde probleem,

2 abonnementen zouden verlengd kunnen worden volgens de app.

Dus ik klik op verlengen, voer het nummer in, maar ontvang voor 1 wel een SMS, voor de andere niet…

Kan iemand adviseren wat te doen om het op te lossen?

Admin: afgesplitst

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Evana16. welkom op ons forum! Ik heb even een eigen topic voor je vraag gemaakt om het overzichtelijk te houden.

Vaak is het een kwestie van het later nog eens te proberen of iets van een blokkade zoals Pat2411 hierboven noemt.
Als het bij jou nog niet werkt is het denk ik het handigst even met ons te bellen op 0800-0402,het kan zijn dat er iets niet helemaal goed staat zoals je contacttelefoonnummer voor het tweede abonnement.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Nieuwkomer
  • February 17, 2023

@Evana16 ik ging toch maar eens kijken bij mijn geblokkeerde afzenders. En daar zag ik ineens KPN🙈 bijstaan. Zag ook dat ik al vanaf aug 2021 geen sms meer kreeg van ze. Kreeg wel mail trouwens gewoon, maar geen sms meer. Dus om de een of andere reden had ik ze per ongeluk geblokkeerd. 🙃 Heb deblokkeren gedaan en toen kreeg ik hem binnen.

Evana16
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 17, 2023

@Pat2411 

Day is het helaas bij mij niet

Alle andere kpn smsjes komen wel binnen😅

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 20, 2023

Hoi @Evana16. welkom op ons forum! Ik heb even een eigen topic voor je vraag gemaakt om het overzichtelijk te houden.

Vaak is het een kwestie van het later nog eens te proberen of iets van een blokkade zoals Pat2411 hierboven noemt.
Als het bij jou nog niet werkt is het denk ik het handigst even met ons te bellen op 0800-0402,het kan zijn dat er iets niet helemaal goed staat zoals je contacttelefoonnummer voor het tweede abonnement.

Evana16
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 24, 2023

Uiteindelijk lukte het de volgende dag ineens wel 😁