Skip to main content

Mijn abonnement kan verlengt worden. Nu vind ik m zoals hij nu is prima en ook heb ik geen andere telefoon nodig. Kan ik ook andere aanbiedingen krijgen voor het verlengen van een abonnement dan met telefoon? Bv tablet, iwatch oid?

Hallo @Yvonne van der Heijden , wat jij wilt kan niet, je kunt verlengen met of zonder nieuwe telefoon.

Voor de duidelijkheid: verlengen hoeft niet, als er geen (financieel) voordeel voor je inzit of geen verbetering van diensten, bijvoorbeeld meer data voor hetzelfde geld, hoef je dus niet te verlengen, maar wordt je abo omgezet in een abo voor onbepaalde tijd met 1 maand opzegtermijn.

Verlengen houdt eigenlijk in dat je gewoon weer een contract aangaat voor 2 jaar en dat moet je ook maar willen.

 


Als je huidige abonnement gewoon bevalt. Waarom laat je die dan niet doorlopen?

Ik heb in 12 jaar 2 abonnementen gehad. Eentje 8½ jaar en eentje 4 jaar.

Straks heb je tijdens de looptijd van het nieuwe abonnement (dat doe je met verlengen namelijk) wel een nieuwe telefoon nodig en dan is een lening onmogelijk. Want dat kan alleen icm met verlengen. Dan moet je de telefoon meteen geheel aftikken. Bij kpn kan dat alleen in een fysieke winkel.

Tablets of iWatch kan je niet met lening/afbetaling kopen. Deze hebben eigen abonnementen voor de verbinding. Tablet met een eigen abonnement met 097 data only nummer. iWatch koppel je met de Multisim e-sim aan je huidige 06 nummer.