Skip to main content

Hoi,

 

Ik kan sinds een paar dagen mijn abonnement verlengen. Wanneer ik probeer te verlengen met toestel wordt ik telkens afgewezen. Ik heb de reden opgevraagd: “Je hebt het maximaal aantal mobiele toestellen, met toestelkrediet al bereikt. Daarom wijzen we je nieuwe bestelling af.” 

 

Dat is dus dit abonnement, welke ik zou kunnen verlengen volgens MijnKPN, wat toch niet blijkt te kunnen... Vanaf wanneer is het dan wel mogelijk om een nieuw abonnement af te sluiten met toestel? Of deze te verlengen? 

 

Alvast bedankt! 

Het moment dat je kunt verlengen ligt 4 maanden voor de minimale looptijd van 1 of 2 jaar.

Wat jammer dat je na zo'n korte tijd al een nieuw toestel nodig hebt. 

Als ik jou was zou ik het nogmaals proberen als deze is afbetaald. Dan lukt het vast wel. 


Hoi,

 

Ik kan sinds een paar dagen mijn abonnement verlengen. Wanneer ik probeer te verlengen met toestel wordt ik telkens afgewezen. Ik heb de reden opgevraagd: “Je hebt het maximaal aantal mobiele toestellen, met toestelkrediet al bereikt. Daarom wijzen we je nieuwe bestelling af.” 

 

Dat is dus dit abonnement, welke ik zou kunnen verlengen volgens MijnKPN, wat toch niet blijkt te kunnen... Vanaf wanneer is het dan wel mogelijk om een nieuw abonnement af te sluiten met toestel? Of deze te verlengen? 

 

Alvast bedankt! 

Dit had ik dus ook. Gewoon even contact opnemen met het nummer wat er in de mail staat. Dit betreft (zeiden ze tegen mij) een fout in het systeem.

 

Zij helpen je verder en dan komt het goed!👍🏻


Hoi Peter,

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb het vorige toestel vroegtijdig afbetaald, dus ik dacht dat het dan wel kon.

Ik heb overigens geen nieuw toestel nodig, deze werkt nog naar behoren. De batterij is alleen wat verslechterd. Waarom is dat jammer? 


Bij mij moet het bijna instorten voordat ik  vervang. 

Apparaten vervang ik nooit voordat ze minimaal 5 jaar oud zijn. Zonde € anders toch? Ook als het nog goed werkt. 

Televisie en audio minimaal 8 jaar.

Productie en zeker transport, vaak per schip, levert ook veel CO² op.

Maar goed. Voor de lening zie reactie @Nkrms hierboven. 


Ah zo! Eens. 

 

Mijn broertje zijn telefoon stort daadwerkelijk bijna in en hij is op zoek naar een nieuwe. Benoemd dat ik mag verlengen en een nieuwe telefoon uitzoeken ook wel leuk vind, dus hij neemt deze dan over. 


Ah. De familie doorschuiven methode. Bij ons ook bekend. 

Maar goed. Voor de lening zie reactie @Nkrms hierboven. 

Ik moet dit toch ook even kwijt: lening zei mijn vader altijd van "dan kan je het niet betalen en eerst sparen". Als kind doe je dat maar.

Na ooit cdspeler met lening doe ik dat ook nooit meer. 


Mijn broertje zijn telefoon stort daadwerkelijk bijna in en hij is op zoek naar een nieuwe. Benoemd dat ik mag verlengen en een nieuwe telefoon uitzoeken ook wel leuk vind, dus hij neemt deze dan over. 

Ah wat super van je 😃

Is het verlengen wel gelukt nadat je gebeld hebt?