Skip to main content

Ik vind het nogal apart dat als ik verleng met een nieuw toestal dat ik dan ongeveer 200,- moet bij betalen en als ik een nieuwe klant zou zijn maar 60,- dit weerhoud mij om te verlengen. En zelf om over te stappen. Vind ik jammer zit al zo lang bij KPN ! 

Hallo @Chantalkk verlengen is ook totaal niet nodig als je tevreden bent met de geleverde diensten en de prijs die je ervoor betaalt. 

Je bestaande abonnement wordt dan omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd met 1 maand opzegtermijn.

Een nieuwe telefoon kun je bij iedere ‘telefoonboer’ op de hoek kopen.

 


Een nieuwe telefoon kun je bij iedere ‘telefoonboer’ op de hoek kopen.

Dan moet je natuurlijk wel de middelen hebben om die nieuwe telefoon te bekostigen.

Ook ik ben van mening dat je een nieuwe abonnee en een verlenger hetzelfde zou moeten behandelen en dus ook dezelfde voordelen zou moeten geven. Of dit nu is dat de nieuwe abonnee ook maar €60,- korting zou krijgen of de verlenger ook €200,- maakt me niet zoveel uit al denk ik dat het beter voor de abonnee uiteindelijk beter is om te stoppen met die welkomstkortingen en de abonnementsprijs te verlagen. Als je in dit geval die €140,- besparing aan gegeven kortingen in mindering zou brengen op 24 maanden abonnement dan zou de abonnementsprijs elke maand met een kleine €1,50 naar beneden kunnen.


Gaat inderdaad om verlengen met telefoon. Ik ga niet los een telefoon kopen. En vind het prijs verschil groot voor nieuwe en bestaande klanten. Jullie zouden eens iets moeten doen voor vaste klanten. De kans is groot dat ik overstap ! 


Van die overstapdreigingen wordt KPN niet warm of koud van, dat lezen of horen ze meerdere malen per dag.

 


Gaat inderdaad om verlengen met telefoon. Ik ga niet los een telefoon kopen. En vind het prijs verschil groot voor nieuwe en bestaande klanten. Jullie zouden eens iets moeten doen voor vaste klanten. De kans is groot dat ik overstap ! 

Koop een prepaid bij T-Mobile of een andere provider en zorg er daarbij voor dat je nummerbehoud aanvraagt waarbij je jouw KPN nummer over laat zetten op die prepaid kaart.

Ga vervolgens een nieuw abonnement aan bij KPN en zorg er daarbij voor dat je nummerbehoud aanvraagt waarbij je het nummer weer terug laat plaatsen op dat abonnement.